משאית החשפניות שמסתובבת ברחבי לאס וגאס מזה כמה שבועות כנראה עברה את הגבול - אפילו עבור עיר החטאים. "אנחנו מכבדים את תחושות הציבור ומחזירים לחניה את המשאית עם החשפניות", אמר לארי בירד, בעל המועדון "דהז'ה וו" שאחראי על הפרסומת הפרובוקטיבית.
לפני כמה שבועות יצא מועדון החשפנות הפופולרי עם פרויקט פרסומי חדש, בו הרקדניות שמופיעות במועדון יוצאות אל הרחוב כשהן מענטזות על משאית שנוסעת בעיר ועושה הרבה רעש. המהומה שהמשאית יצרה שימחה את בעלי המועדון, וההכנסות במועדון רק עלו מאז הושקה המשאית.
"אתה רוצה להמציא משהו כיפי שיהיה מעניין ומרגש עבור התיירים", הסביר אז את הרעיון המקורי בעל המועדון. ככה זה עובד: המשאית צוידה בשלושה חלונות, במוט המוכר מהמועדונים, עליו הבנות עינטזו רקדניות אקזוטיות. כך הם קיבלו את הנהגים בכבישי העיר עם הופעה ניידת וחושנית.
בעל המשאית: "הן לבושות כראוי"
הבחורות במשאית שיחקו עם הנהגים, נופפו להם וקראו להם להגיע למועדון "דהז'ה וו". "אני קוראת להגיע למועדון כדי לקדם את העסקים של הבנות", אמרה אחת הרקדניות, כשעל גופה מעט מאוד בגדים, כיאה לחשפנית.
אז אמנם מדובר בעיר שכבר רגילה להכול, אבל הביקורת הציבורית על הפרוייקט הגיעה מהר מאוד. תחילה, לא התרגש בעל המועדון מהביקורת. הוא טען שהרקדניות לבושות כראוי ושהן "לא לובשות פחות ממה שהבנות לובשות בבריכת השחייה". אבל בהמלצת עורך דינו הסכים בסוף בירד להוריד את המשאית מהכביש ולהחזיר את החשפניות בחזרה למועדון החשוך שלהן.