אם אתם מתכוונים לבקר בלאס וגאס בתקופה הקרובה, תוכלו לוותר על ביקור במועדוני חשפניות. הסיבה: הבנות הפרובוקטיביות יוצאות אל הרחוב. הלהיט החדש שמחמם את העיר הססגונית הוא "לוח מודעות" נייד שמציג חשפניות בכבישי העיר.
"אתה רוצה להמציא משהו כיפי שיהיה מעניין ומרגש עבור התיירים", מסביר את הרעיון המקורי לארי בירד (לא השחקן), מקדם מכירות של מועדון חשפנות. ככה זה עובד: לוח המודעות הוא בעצם משאית שמצוידת בשלושה חלונות, במוט המוכר מהמועדונים, עליו הבנות מענטזות וכמובן - רקדניות אקזוטיות. וכך מקבלים הנהגים בכבישי העיר הופעה ניידת וחושנית.
הבחורות משחקות עם הנהגים, מנופפות להם וקוראות להם להגיע למועדון "דה ז'ה וו" אותו הן מקדמות. "אני קוראת להגיע למועדון כדי לקדם את העסקים של הבנות", אומרת אחת הרקדניות, כשעל גופה מעט מאוד בגדים, כיאה לחשפנית.
המהומה שהמשאית יוצרת משמחת את בעלי המועדון שמרוצים מההשפעה החיובית של שיטת קידום המכירות החדשה על ההכנסות. "אמש הגיעה לימוזינה מפוארת עם 20 לקוחות שעקבה אחרי החשפנית", מספרים במועדון, "זה עושה את העבודה".
"לוקח את הילדים לדיסנילנד"
אבל לא כל התיירים שמגיעים לעיר מרוצים מהתופעה החדשה שמסתובבת בעיר, במיוחד אלו עם הילדים הקטנים. הרקדניות שלובשות בגדים חושפניים מתחילות את יום העבודה שלהן בקידום המכירות כבר בשעה עשר בערב וממשיכות עד שתיים לפנות בוקר. לארי בירד לא מתרגש מהביקורת. הוא טוען שהרקדניות לבושות כראוי. החומרים שצילם צוות CNN לא מותירים שום ספק בדבר מידת הפרובוקטיביות של הבנות.
"יש לי שני ילדים ואני לא רוצה שהם יראו את זה", מספר אחד התיירים, "לכן אני לא מביא את הילדים לווגאס, אני לוקח אותם לדיסנילנד".