השנה היא 2024, והעומס המוטל על העסק שלנו הוא חסר תקדים. ניתוקים, שיבושי תשתית ובזבוז זמן יקר על הבטחת הרציפות התפקודית, זו כבר לא אופציה. כל תקלה עלולה לקטוע את רצף העבודה, להשבית את העסק כולו לפרקי זמן ממושכים ולעלות לנו בהרבה מאוד כסף – וגם בנטישה ובמעבר חד כיווני למתחרים. אבל גם אם לכולם ברור שחייבים לעשות מעשה – מהו בדיוק המעשה הזה? איפה מתחילים? ואיך מוצאים את הידיים ואת הרגליים בין שלל האפשרויות והצרכים (ועוד קודם, מהם בדיוק הצרכים)?  

רוחב פס, צ'טבוט לתמיכה ושירות, מרכזיית שירות לקוחות וירטואלית, הגנה בסייבר, גיבוי והתאוששות מהירה מאסון בעסק – ההיקף והגיוון של הדברים שחייבים לדאוג להם ולחשוב עליהם רק הולכים וגדלים, וזה מזמן לא בגדר Nice to have – כי המתחרים כבר שם. רק שלא לכולם יש די זמן ומשאבים להבין בזה, או להחזיק גורמים ייעודיים שיבינו בזה, או להשבית על זה את המנכ"ל.      

מנהלי עסקים רבים כבר מבינים זאת היטב, וחלקם פונים לספק חיצוני של שירותי תקשורת ו-IT. מישהו שקודם כול יעשה להם סדר, שבכלל יסביר להם מה הם צריכים ומהן היכולות העדכניות אשר יכולות לעמוד לרשותם, אם רק יבחרו. מישהו שגם ילווה אותם במסע הטכנולוגי הזה, שעלול להרתיע מאוד בתחילתו – אבל עם התמיכה הנכונה, הוא לא באמת כזה מפחיד.  

אלא שגם זה לא יספיק לכולם. בפרט לאלו המחויבים ל-SLA הדוק במיוחד. עבורם, לא להיות מחובר אפילו לזמן קצר פירושו אתגרי תפקוד חמורים – וקושי ממשי לשרוד לאורך זמן. במצב כזה, בשירות הסטנדרטי אין די, והליווי חייב להיות הדוק – שירות מנוהל 24/7/365.  

בית אחד, כתובת אחת 

בשביל המקרים האלה בדיוק נולדה ההרחבה של סל השירותים הבסיסי. פרטנר עסקים מציעה ללקוחותיה את סל שירותי התמיכה המתקדמים Extra Business Support. אלו כוללים תמיכה טכנית מרחוק, או שירות באתר הלקוח, לשרתים ולתחנות הקצה. כל זאת במטרה להבטיח את היציבות וההמשכיות של מערך התקשורת הארגוני.

 

השירות מתאים ללקוחות פרטנר עסקים שרכשו ציוד ונדרשים לתחזוקה שוטפת, לעסקים הזקוקים לשירותי מחשוב רחבים וספציפיים, ובכלל, לכל מי שמעוניין שיובטחו לו רציפות בתקשורת ומענה מהיר לתקלות חומרה ותוכנה. דרך השירות הוא יוכל לקבל תמיכה טכנית של צוות מקצועי מהטובים בתחום.

התמיכה בתחנות הקצה כוללת טיפול בתקלות שוטפות לציוד הלקוח, טיפול בתקלות חומרה, התקנת תוכנות צד ג' (בליווי בתי תוכנה), טיפול בתקלות במערכות הפעלה ו-Office ואפילו תפעול של מדפסות וסורקים. אשר לתמיכה בשרתים, זו כוללת טיפול בתקלות רשת ומערכות אחסון, טיפול בתקלות חומרה, התקנת תוכנות צג ג וטיפול בתקלות במערכות הפעלה וביישומי שרת. הפנייה לשירות היא פשוטה ומהירה, בשלל ערוצים ודרכי התקשרות. במידת הצורך, תתאפשר גם הגעה מהירה לאתר הלקוח.

גבר במשרד (צילום: By Dafna A.meron, shutterstock)
שירותים לעסקים: בית אחד, כתובת אחת. |צילום: By Dafna A.meron, shutterstock

השירות מתאים ללקוחות פרטנר עסקים שרכשו ציוד ונדרשים לתחזוקה שוטפת, לעסקים הזקוקים לשירותי מחשוב רחבים וספציפיים, ובכלל, לכל מי שמעוניין שיובטחו לו רציפות בתקשורת ומענה מהיר לתקלות חומרה ותוכנה. דרך השירות הוא יוכל לקבל תמיכה טכנית של צוות מקצועי מהטובים בתחום – תמיכה נרחבת במשתמשים, בשרתים ובשירותים נלווים – והכול מבית אחד וכתובת אחת. זה אומר שמבחינתו, הימים של כיתות רגליים בין ספקים, וניסיונות נואשים להשיג את מוקדי התמיכה והשירות השונים, חלפו עברו.        

כדי לעמוד בעומס שרק הולך ומקצין, המגמה כיום היא להעדיף את השירות האחוד ועתיר הפתרונות על פני הצעות ה-Stand-alone. שירות דוגמת Extra Business Support של פרטנר עסקים יכול לחסוך לעסק לא רק את כאב הראש הכרוך בתקלות ושיבושים חוזרים ונשנים, אלא גם לייתר העסקה של מומחי תקשורת ו-IT בתוך הבית. זה אומר שהתקציבים והתקנים יכולים להפנות לעיסוקי הליבה. ובשנה כלכלית מאתגרת, זו כבר בשורה בפני עצמה.