אחת ההבטחות הגדולות של Wolt+, המנוי החדש של Wolt שהושק השבוע בישראל, היא חיסכון משמעותי ללקוחות קבועים שמזמינים משלוחים דרך הפלטפורמה. אבל כמה כסף באמת אפשר לחסוך? בדקנו לעומק את השינויים והאותיות הקטנות.
משתלם במיוחד ללקוחות קבועים
קודם כל, Wolt מציעה חודש ראשון חינם. ככה שכדאי לנסות את המנוי ולראות אם מתאים לכם. עם הבשורה של משלוחים ללא דמי משלוח ממגוון רחב של עסקים, כולל מסעדות, סופרים, פארם ואפילו חנויות אופנה ואלקטרוניקה. כדי להבין את הפוטנציאל לחיסכון, חשוב לקחת בחשבון את דמי המשלוח שוולט גובה בדרך כלל, שעומדים על כ-14 ש"ח בממוצע להזמנה.
אחר כך תצטרכו לשלם 49 ש"ח בחודש, לדוגמה:
- לקוח שמזמין פעמיים בשבוע, משלם כיום כ-100 ש"ח דמי משלוח בחודש.
- עם Wolt+, אותו לקוח ישלם רק את עלות המנוי – 49 ש"ח – ויחסוך 51 ש"ח בכל חודש.
עבור לקוחות שמזמינים 3-4 פעמים בשבוע, החיסכון החודשי עשוי להגיע למאות שקלים.
לא רק למי שמזמין הרבה
- סטודנט: מזמין סושי פעם בשבוע ומצרכים לבית פעמיים בחודש. עד עכשיו, הוא שילם 96 ש"ח עבור המשלוח ודמי התפעול. כעת, אם יצטרף לוולט פלוס ישלם 49 ש"ח בעבור המינוי ועוד 4 ש"ח בממוצע דמי תפעול לכל משלוח- סה"כ 73 שקלים. חיסכון של 23 שקלים בחודש. ובנוסף, יש לו את האפשרות להזמין עוד משלוחים ללא עלות נוספת
- משפחה: מזמינה מסופר פעם בשבוע ומסעדה פעמיים בשבוע. עלות דמי המשלוח והתפעול ללא מנוי: 192 ש"ח. עלות עם מנוי: 97 – חיסכון של 95 ש"ח.
- משרד קטן: מזמין קפה ונשנושים פעמיים בשבוע. עלות דמי המשלוח והתפעול ללא מנוי: 128 ש"ח. עלות עם מנוי:81 ש"ח – חיסכון של 47 ש"ח.
אז בשורה התחתונה, מתי זה משתלם?
המנוי הופך למשתלם במיוחד כאשר הלקוחות מזמינים לפחות 4 פעמים בחודש. לקוחות שמבצעים הזמנות בתדירות נמוכה יותר עשויים עדיין ליהנות מיתרונות המנוי, כמו גמישות רבה יותר בהחלטות הקנייה שלהם, אבל החיסכון הכספי יורגש פחות.
החודש הראשון בחינם – זו ההזדמנות לנסות
כדי לעודד את הלקוחות להצטרף, וולט מציעה את החודש הראשון של Wolt+ ללא עלות. מדובר בהזדמנות מצוינת לבדוק האם המנוי משתלם לכם או לא. אז שווה לנסות.