מאז 7 באוקטובר, ובמיוחד בחודש האחרון כאשר טיסות רבות מתבטלות או ששעת ההמראה שלהן משתנה, הנוסעים צריכים ומחפשים להיות בקשר עם חברות התעופה ולקבל מידע על המצב. זה לא תמיד פשוט, לא תמיד עונים, אבל חשוב לדעת שיש לא מעט דרכים ליצור איתן קשר:

איך יוצרים קשר עם אל על?

  1. מסנג'ר בפייסבוק
  2. וואטסאפ למספר - 03-9771111
  3. מוקד שירות טלפוני במספר - 03-9771111 או 2250* | המוקד זמין 24/7
  4. ניתן לשלוח מייל לסיירת סמנכ"ל במייל - telloren@elal.co.il | למקרים דחופים או חריגים
  5. עוד פרטים, שאלות ותשובות ופניית לקוחות - באתר
  6. לנוסעים שטיסתם ב-24 השעות הקרובות ניתנת קדימות במענה



> לרשימת החברות שביטלו את הטיסות שלהן לארץ

> מה לעשות אם חברת התעופה ביטלה לכם את הטיסה


איך יוצרים קשר עם ארקיע?

  1. ניתן לפנות למוקד השירות באמצעות מענה טלפוני - 03-6903712 או 5758* | המוקד פעיל בימים א'-ה' 8:30-17:00, בימי ו' מהשעה 9:00 עד 13:00.
  2. וואטסאפ במספר - 03-6903712 | השירות פעיל בימים א'-ה' 8:30-17:00, בימי ו' מהשעה 9:00 עד 13:00.
  3. ניתן ליצור קשר במייל - service@arkia.co.il
  4. עוד פרטים, שאלות ותשובות ופניית לקוחות - באתר
  5. לקוחות שביצעו את הזמנתם דרך סוכן נסיעות, מתבקשים ליצור איתו קשר.



איך יוצרים קשר עם ישראייר?

  1. מוקד טלפוני - 03-7955777  | שעות פעילות המוקד: א'-ה' 8:30-17:00, יום ו' 8:30-13:00.
  2. מייל - israir-site@israir.co.il
  3. עוד פרטים, שאלות ותשובות ופניית לקוחות - באתר



איך יוצרים קשר עם וויז אייר WIZZ AIR?

  1. באתר יש צ'טבוט בשם Amelia (על שם אמיליה ארהארט)
  2. מוקד טלפוני באנגלית - מישראל המספר הוא 1901727200 או 03-3741285 | נוסעים אשר יוצרים קשר לגבי שירותי סיוע לאנשים עם מוגבלויות, או נוסעים שטיסתם שובשה, לא יחויבו בתשלום על עסקה במוקד הטלפוני.
  3. בעמוד 'צור קשר' באתר יש המון אפשרויות של שאלות ותשובות (שלרוב פותרות את הדברים). יש שם אפשרות להגיש בקשות לשינויים בהזמנה, הוספות וגם להחזרים (דרך האזור האישי).
  4. להיכנס לניהול ההזמנה עם מספר הזמנת הטיסה.