הקמפיין כולל פעילות דיגיטל בהשתתפות עובדי החברה עם כלביהם וימי אימוץ הפתוחים לקהל הרחב במרכזי החברה בתל אביב והרצליה בשיתוף עמותת תנו לחיות לחיות והרצליה אוהבת חיות.
לכל בעל חיים שיזכה לבית חם במסגרת ימי האימוץ, יקבל המאמץ "מלגת אימוץ" הכוללת מיטה, אוכל, קערת אוכל, צעצועים וקורס אילוף לכלב.
שירלי הרמן, עובדת החברה ויוזמת הקמפיין אמרה כי "בכל שנה מורדמים בישראל כ- 100 אלף כלבים וחתולים. אני שמחה שמיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח נרתמה לרעיון לפעול גם למען חיות מחמד ולתמוך באלו המקדישים את זמנם לטיפול והצלה של חיות מחמד במצוקה".
במסגרת הקמפיין מפרסמת מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח בעמוד הפייסבוק שלה מונולוגים מיוחדים של עובדי החברה על הכלבים שלהם והקשר ביניהם. במקביל, עמוד האינסטגרם של החברה יתמלא בסרטוני כלבים ויספק הצצה לחיי הכלבים בחברה מגובה הזנב.
את הקמפיין יחתמו שני ימי אימוץ: במיקרוסופט הרצליה יתקיים ב5/9 ובמיקרוסופט תל אביב ב12/9.