"הנשיא יכול לשוב לפעילות ציבורית", כך הכריז הבוקר (שישי) ד"ר שון קונלי, רופאו של נשיא ארה"ב טראמפ. קונלי הסביר כי הנשיא הגיב מצוין לטיפול התרופתי שניתן לו לאחר שנדבק בקורונה. "מצבו הרפואי נשאר טוב באופן יציב", אמר, "הוא יכול לעסוק בפעילות ציבורית כבר בסוף השבוע הקרוב".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

בשיחה שקיים עם פוקס ניוז, אמר הנשיא טראמפ כי הוא מרגיש מעולה, אך התחמק מלהשיב אם נבדק פעם נוספת לקורונה ואם אכן יצא שלילי. הוא אמר כי ייתכן ויעבור בדיקת קורונה נוספת במהלך היום והוסיף כי הוא שוקל לכנס עצרת כבר מחר, כנראה בפלורידה. בתזכיר של הבית הלבן שפורסם אמש כתב רופאו של הנשיא כי לא הראה אף סימנים של התקדמות של המחלה.

"ביום שבת יחולו 10 ימים מאז שהנשיא טראמפ אובחן עם קורונה, ובהתבסס על האבחון שביצעו המומחים, אני מצפה לחזרתו המלאה לפעילותו הציבורית בזמן הזה", נכתב במזכר. בימים האחרונים אמר ד"ר שון קונלי כי אם מצבו של הנשיא יישאר ללא שינוי או אף ישתפר במהלך סוף השבוע ועד ליום שני, "תהיה לנו אנחת רווחה מלאה".

דונלד טראמפ מבית החולים (צילום: רויטרס)
הנשיא טראמפ מבית החולים|צילום: רויטרס
ד
ד"ר שון קונלי, רופאו של הנשיא טראמפ|צילום: Reuters

אתמול הודיעה הוועדה האחראית על העימות בין המועמדים לנשיאות שהעימות הבא בין הנשיא טראמפ למועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן ייערך בצורה מקוונת. לאחר ההודעה מיהר הנשיא טראמפ להודיע שהוא מסרב להצעה: "התקשרו לפני שתי דקות להודיע לנו, לא מקבל את השינויים - לא אבזבז את זמני על עימות וירטואלי". מצדו של ביידן טרם הגיבו.