"טבע דומם עם ורדים ופרחי שדה". זהו שמו של ציור חסר-חתימה שצויר בשנת 1886, שעד היום לא היה ידוע מי האומן מאחוריו. אחרי שנעלם לתקופה ארוכה, צץ מחדש הציור בשנת 1974, כשנרכש על ידי מוזיאון קרולר-מולר ההולנדי. כשבדקו את הציור באמצעות קרני רנטגן בשנת 1998, גילו האוצרים במוזיאון רישום עיפרון של שני מתאבקים.
בשנת 1885, החל וינסנט ואן-גוך ללמוד באקדמיה לאומנות באנטוורפן. בעת שהותו שם, נהג לשלוח מכתבים לאחיו תיאו, ובאחד מהם, תיאר כיצד המרצה שלו מעודד אותו להשתמש במסגרות קנבס גדולות יותר ממה שהיה רגיל וכן, כי הוא השתמש באחד מהם כדי לצייר שני גברים מתגוששים ביניהם.
המכתב הזה, הוא שהוביל את החוקרים לחשוב שהציור האלמוני, שהכיל את ציור המתאבקים על הבד, צויר על ידי האומן ההולנדי המפורסם. ואולם, בתום כמעט 30 שנה של חקירות, הוחלט בשנת 2003 כי אין דרך לייחס את הציור לוואן-גוך והוכרז רשמית כי מדובר ב"צייר אלמוני". בין הטיעונים העיקריים היו שגדול הבד היה גדול מדי בשביל יצירות של ואן-גוך וכן כי גודל הפרחים עצמם שונה מכל דבר אחר שצייר האומן.
ואולם, באמצעות טכניקה חדשה של סריקת רנטגן הנקראת MA-XRF והמגלה פירוט רב יותר של השכבות התחתונות, הוכח סופית שהאומן מאחורי היצירה הוא אכן ואן גוך ולא אחר. הסיפור שמאחורי הציור הוא שבשנת 1886, נסע ואן-גוך להתגורר עם אחיו בפריז, ומשום שהיה במצוקה כלכלית, עשה שימוש בפיסות קנבס משומשות כדי לצייר יצירות חדשות. אחת מהיצירות בהן השתמש הוא ציור המתאבקים שצייר באנטוורפן.
כעת, יוכלו מנהלי המוזיאון קרונר-מולר לתת לציור את מקום הכבוד המגיע לו - והוא יוצג ביחד עם שאר יצירותיו של ואן-גוך הנמצאות במוזיאון.