העיצוב של הדיפאל S07 אינו פורץ דרך ובהחלט פגשנו בלא מעט מאפיינים שלו בדגמים אחרים שהגיעו מהמזרח או לפחות כאלה שבעלת הבית מסין. כך למשל סגנון הפנסים העליון מזכיר את אלו של לוטוס אלטרה (שבבעלות ג'ילי) או למשל חלקו התחתון של הפגוש בעל שני מאפייני ראש חץ היוצרים צורת X בסגנון המוכר מאקספנג. בהשוואה לטסלה מודל Y למשל, הדיפאל S07 קצר ב-0.1 ס"מ (475 ס"מ), צר ב-4.8 ס"מ (193 ס"מ), גבוה ב-0.1 ס"מ (162.5 ס"מ) ובסיס הגלגלים ארוך בס"מ אחד (290 ס"מ). כמו כן תא מטען קדמי ואחורי בנפח משולב של 695 ליטר.
עיצוב הפנים נקי מאוד, בעל קווים אופקיים הנמתחים מהדלתות ולרוחב הדשבורד, כאשר במרכז ישנו מסך מולטימדיה בגודל "15.6 כולל קישוריות לנייד עם מעבד קוואלקום "סנאפדרגון 8155" ומערכת הפעלה Harmony של וואווי. לוח מחוונים מול הנהג אין כאן, ובמקומו נמצא תצוגה עילית עם מציאות רבודה. כמו כן ישנו מסך מולטימדיה לנוסע בגודל "12.3 שנמצא במקום בו היינו מצפים למצוא את סוכך השמש, למושבים כוונון חשמלי עם 16 כוונונים לנהג ו-14 לנוסע, הדום נשלף, ומערכת עיסוי. יש גם בקרת אקלים עם 4 אזורים, גג פנורמי ומערכת שמע עם 14 רמקולים.
ה-Deepal S07 מוצע בסין בגרסת מאריך טווח (כאשר מנוע הבנזין משמש כגנרטור למנוע החשמלי) או בגרסה חשמלית מלאה, כאשר האחרונה היא זו הצפויה להגיע ארצה. לדיפאל S07 מנוע חשמלי מפיתוח של וואווי (DriveONE) בהספקים של 217 או 258 כ"ס, כאשר בגרסה החזקה הוא מאיץ ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות.
מוצעות בדיפאל S07 שתי סוללת, מתוצרת CATL כאמור, האחת בקיבולת 66.8 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 520 ק"מ והשנייה 79.9 קוט"ש המאפשרת טווח נסיעה של 628 ק"מ, אך מדובר בתקן הסיני CLTC הפחות מחמיר מה-WLTP האירופאי או ה-EPA האמריקאי, כך שאנו צפויים לפגוש בנתונים הנמוכים ב-30%. לפי צ'אנגן טעינה מהירה מ-30% ל-80% אורכת 15 דקות.