אחרי תקופה ארוכה שסאנגיונג הקוריאנית לא הצליחה להתרומם והגיעה לכדי פשיטת רגל, היא ניצלה ברגע האחרון ובשלהי 2022 נרכשה על-ידי משקיעים אמיצים במיוחד – קבוצת KG שעיקר עיסוקה הוא בתחומי הכימיקלים והפלדה. חודשים ספורים לאחר מכן הכריזה KG כי תשנה את שמה של סאנגיונג ל-KGM – KG Mobility ובשלב זה תשמור על הלוגו המוכר. כעת, המיתוג החדש הגיע גם לישראל, והיבואנית המקומית "טלקאר" עושה זאת בסיוע גרסה מעודכנת למתיחת הפנים של רכב השטח רקסטון. מחירו התייקר ב-2,000-5,000 שקל.
ה-KGM רקסטון המעודכן הוא למעשה מתיחת הפנים המוכרת שהגיעה ארצה במאי 2021, כך שמבחינה חיצונית אין שינוי בעיצוב. השינוי חל בתא הנוסעים, שם הרקסטון זכה לדשבורד חדש עם שינוי בולט במרכזו שמציג כעת מסך מולטימדיה גדול יותר "12.3 לעומת "8 בעבר, שכולל כעת גם קישוריות לנייד. בהתאם התעדכנו גם פתחי המיזוג המרכזיים ופאנל בקרת האקלים שעבר לתפעול בכפתורי מגע.
יחידת ההנעה נותרה זהה – מנוע דיזל בנפח 2.2 ליטר המספק 202 כ"ס, המשודך לתיבה אוטומטית עם 8 הילוכים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10.7 שניות, המהירות המקסימלית עומדת על 184 קמ"ש וצריכת הדלק המשולבת על 11.7-11.6 ק"מ לליטר (בהתאם לרמת הגימור).
גם רמות הגימור נותרו זהות עם עדכונים קלים. גרסת הכניסה EX תציע כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לשורה השנייה והשלישית, חישוקי "18, נוספו חיישני חנייה אחוריים וקדמיים וכעת גם לחלונות האחוריים פתיחה/סגירה אוטומטית.
תחום הבטיחות נותר ללא שינוי וכולל 9 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והתרעת עייפות.
רמת הגימור "פרימיום" מתחדשת עם משטח טעינה אלחוטי, לצד תוספות כגון ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מחוממים ומאווררים, זיכרונות למושב הנהג, חימום למושבי השורה השנייה, חלון גג ותא מטען חשמלי. בתחום הבטיחות ישנה מערכת תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת רכב בשטח מת, התרעת תנועה חוצה מאחור והתרעת פתיחת דלת בזיהוי רכב חולף.
KGM רקסטון – מחירון:
KGM רקסטון EX יעלה 259,900 שקל (התייקרות של 2,000 שקל)
KGM רקסטון Premiumיעלה 299,900 שקל (התייקרות של 5,000 שקל)