MG אמנם בעיצומה של מתקפה חשמלית באירופה, בראשם גם ה-MG4 (שעתיד להיות משווק בישראל בקרוב), אבל כדי לחזק את היסודות הכלכליים והגלובליים של המותג הם מביטים גם לשווקים רחוקים במזרח - ומחפשים הזדמנויות חדשות ומניבות. אחת האפשרויות שעולה על הפרק בחודשים האחרונים היא מכונית קומפקטית זולה שתמכר תמורת מחיר של 15 אלף יורו שתהיה מבוססת על רכב שמיועד לשוק ההודי - MG קומט.
קומט הוא רכב חשמלי זעיר שככל הנראה מיועד לשני אנשים בלבד אבל עם טווח נסיעה של 300 קילומטרים בין טעינות הוא יספק ניידות כהלכה. אפשר להתייחס אליו, כמו ברוב המקרים כדגם "לאומי", או מוגבל בהפצתו, אלא שב-MG רומזים די בגלוי בפני כלי התקשורת באנגליה שהם מעוניינים להתחרות בדאצ'יה ספרינג בעתיד ברמה גלובלית, וה-קומט עשוי לסמן את נקודת ההתחלה לקראת הבשלת רכב אב טיפוס, על בסיס רצפת ה-GSEV החדשה, ראשי תיבות ל-Global small electric vehicle שיממש את החזון שלהם.
רצפה זו, על פי הדיוווחים באנגליה תשרת רכב שכן יעשה דרכו לאירופה, קוד דגם E260 בתוך מסדרונות בעלת הבית SAIC. הוא יהיה גדול מהקומט (שאורכו רק 3 מטרים) וישווק במרכב שלוש דלתות עם מקום לארבעה נוסעים - לכל היותר ועם תא מטען סמלי. העיצוב החיצוני יהיה דומה יותר למעין רכב 4X4 קטן, בהשראת דגם של חטיבת באון הסינית (שיתוף פעולה בין ג'נרל מוטורס ל-SAIC) שמוצב בתמונה הראשית.
מערכת ההנעה שלו תבוסס על מכלולים צנועים, דלי עוצמה המיועדים בעיקר לדגמים עירוניים; ההספק המרבי יעמוד על 101 כ"ס והסוללה - 17 קווטש, צריכה לספק לו טווח נסיעה דומה לנתונים המוצהרים של הקומט, כלומר עד 300 קילומטרים (עם רגל רגישה על המצערת).
כל זה, יקרה בשנת 2025, ואחת המטרות הברורות של MG, כך מקורבים למותג היא לשווק את הקרוסאובר האורבני בפחות מ-15 אלף יורו.