יבואנית רכבי DS לישראל דוד לובינסקי החלה לשווק את ה-DS7 המעודכן לשנת הדגם 2023. הרכב זכה למקצה עדכונים בשנה הקודמת שעיקרו חיזוק הביצועים, שדרוג של חלק ממערכות הפנים וכן רענון קוסמטי קל - במיוחד בשני קצותיו, ועם טיפוח מעודן בתא הנוסעים. הוא ישווק במספר גרסאות מובחנות בכוח ומוצמד לרמות אבזור עשירות.
ה-DS7 החדש שומר על המידות המקוריות שלו עם אורך של 4.6 מ' ובסיס גלגלים 2.73 מ', ולכן החידוש העיקרי בחזותו הוא במסגרת מתיחת פנים המוגדרת "אמצע החיים". זו מורכבת משינויים שנעשו בבתי הפנסים מלפנים, הפגושים, החישוקים, טכנולוגיית התאורה הראשית (פיקסל 3.0) ועוד כמה נגיעות וקישוטים. מאחור חודדו גם כן יחידות התאורה והתווספו גימורי מתכת ותמה שחורה וכן שונה הלוגו לכיתוב מלא של שם החברה: DS אוטומובילס.
בשונה מהדגם היוצא, שהיה זמין גם בגרסת דיזל, ה-DS7 החדש נמכר כשהוא מחובר רק למערכת פלאג-אין הייבריד, המשלבת בתוכה יחידת בערה, סוללה ומנוע חשמלי אחד או שניים - תלוי בגרסה, ותיבת 8-מהירויות אוטומטית פלנטרית רגילה. הוא ישווק בשלושה הספקים שונים, החל ב-225, עבור ל-300 ועד 360 כ"ס, עם טווח נסיעה חשמלי שנע בין 58 ל-66 קילומטרים לפי מדדי WLTP.
הגרעין של המערכת הוא מנוע 1.6 ל' טורבו, שבגרסת הכניסה עם 225 כ"ס (זהה לזו המשרתת את DS4), הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות. גרסת ה-300 כ"ס תעשה זאת ב-5.9 שניות ואילו הגרסה החזקה ביותר תסיים את המיאוץ ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות.
פרט לגרסה הבסיסית, שני הדגמים הבכירים מצוידים הנעה כפולה, ובגרסת ה-360 כ"ס הכיול בוצע על ידי חטיבת הביצועים של DS שתרמה לשיפור מרכז הכובד, הבלימה וההיגוי - והעניקה לו יכולת דינמית מהוקצעת.
בתא הנוסעים השינויים ממוקדים יותר. רוב האבזור וגם החלוקה נשמרת מהדגם היוצא, אך הוא מעודכן כעת במערכת מדיה חדישה יותר עם מסך 12 אינץ' ברזולוציה משופרת. שאר האבזור התקני כולל לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מושבי נוחות חשמליים, ושלל מערכות הגנה. דגמים בכירים כוללים גם את מערכת השמע של FOCAL עם 14 רמקולים וסאב וופר וחישוקים מוגדלים עד 21 אינץ'.
המחירים עלו בכמה אחוזים. אלה יחלו ב-340 אלף שקלים לרמת הכניסה עם 225 כ"ס, 395 אלף שקלים לדגם ה-300 כ"ס ועד 430 אלף שקלים ל-DS7 בגרסת 360 כ"ס ברמת האבזור הגבוהה ביותר.
מסגרת האחריות לרכב היא שלוש שנים או 100 אלף קילומטרים ו-8 שנים או 160 אלף ק"מ לסוללה.