יבואנית רכבי מותג אאודי לישראל קבוצת צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בימים אלה את גרסאות הפרפורמנס של משפחת ה-RS6 אוונט (סטיישן) וכן של דגם ה-RS7 ספורטבק. שני הדגמים מכוילים בצורה חדה יותר מהמקבילים המקוריים שנחשפו לפני כמה שנים, וכל זה מוקדש למי שחפץ להוציא את המקסימום האפשרי מהפלטפורמה הסאלונית בימי מסלול.
במסגרת שיפור חווית הנהיגה, שני הרכבים קלים יותר בשמונה קילוגרמים, נעזרים בדפרנציאל מרכזי המסוגל להעביר כ-70 אחוז מומנט לציר הקדמי ו-85% לציר האחורי, וכן הותקנה להם מערכת פליטה עם ווסת קול דינמי, למי שחסרה עוד שכבה בשכרון החושים.
ואם כבר נגענו, בקרביים של שתי מכוניות הביצועים הגרמניות שוכן מנוע V8 בי טורבו בנפח 4.0 ל'. ההספק המרבי של המערכת עומד על 630 כ"ס, 86.7 קג"מ הזמינים מ-2300 סל"ד, כאשר הכוח עובר לכל הגלגלים באמצעות תיבת 8-מהיריות אוטומטית. את המיאוץ ל-100 קמ"ש יסיימו ב-3.4 שניות, מדובר בהפחתה של 0.2 ש' בהאצה ל-100 קמ"ש בהשוואה לדגמים הרגילים (רחמנא ליצלן). המהירות המרבית כמובן מבוקרת אלקטרונית ל-250 קמ"ש.
ברמת האבזור תמצאו כאן את כל הרשימה המחמיאה של דגמי ה-RS הרגילים ועוד בונוסים בלעדיים לדגמי הפרפורמנס; בציוד התקני מערך של שלושה צגים, במת צלילים של באנג אנד אולפסן עם ששה עשר רמקולים ו-15 ערוצים, מושבי ספורט, ריפודי עור מהודרים, בקרת אקלים ארבע אזורית ועוד.
ויזואלית, גרסאות אלה מובדלות עם חישוקי 22 אינץ' בעיצוב V5 מושחר, מיתוג פרפורמנס מיוחד, קליפרים אדומים, ובדגם ה-RS7 גם ספוילר אחורי דינמי.
המחירים יחלו ב-1.1 מיליון שקל.