ממשיך בדרכו של אבא: רוי ניסני, נהג מרוצים ישראלי בעל שם עולמי, הוחתם על ידי קבוצת המירוצים הבריטית "וויליאמס" המתחרה באליפות העולם בפורמולה 1, ויזכה להשתתף בתחרות היוקרתית בשנה הקרובה. בעוד ניסני מיועד כרגע להיות הנהג השלישי בקבוצה, נהג המבחן, במקרה של פציעה לאחד משני הנהגים הבכירים יהפוך לישראלי הראשון הנוהג על המסלול התובעני.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
ניסני החל את דרכו המקצועית במרוצי הפורמולה כבר בגיל 14 ובשנת 2014 עבר טסט מוצלח בפורמולה 1 עם קבוצת Sauber F1 השוויצרית. לשיאו הגיע בשתי עונות מוצלחות במיוחד באליפות העולם בפורמולה V8 3.5 ליטר, כשזכה לעמוד על הפודיום לא פחות מ-13 פעמים. בין הישגיו של ניסני שני ניצחונות רצופים במסלול סילברסטון בבריטניה, זכייה נוספת במסלול מונזה באיטליה, כמו גם בפול ריקרד בצרפת ובחרז בספרד.
בעונת 2018 התחרה ניסני באליפות פורמולה 2 ואת עונת 2019 החמיץ בשל פציעה בידו. בראשית דצמבר הוזמן על ידי קבוצת "וויליאמס" לשני ימי מבחן באבו דאבי, שם נחשפו לראשונה ובאופן רשמי המגעים בין הנהג לקבוצה, אחת הבכירות ביותר בהיסטוריה של פורמולה 1, שהסתיימו היום בהחתמה. בכך מצטרף רוי לאביו חנוך, שהיה אף הוא נהג מבחן בסבב הידוע.
פורמולה 1 הוא סבב שנתי של מרוצי מכוניות חד-מושביות הנערכים במסלולים שונים בארבע יבשות ברחבי העולם. הדרישות הטכניות המתבקשות לבניית המכוניות הן הגבוהות ביותר במרוצי פורמולה, ועל כן נחשב הסבב ליוקרתי ביותר בעולם. נהיגה במכונית פורמולה 1 היא משימה מורכבת, בה צריכים הנהגים לקבל החלטות רבות ולתפעל את הרכב ומערכותיו בזמן קצר ובמהירות נסיעה גבוהה. הנהיגה, שבמהלכה נמצאים הנהגים במצב הקרוב לשכיבה, היא גם מעמסה פיזית קשה: על הנהג מופעל עומס של 20–25 ק"ג (כ-4 G), בעיקר על שרירי הצוואר, בעת ביצוע פנייה. במהלך מרוץ מגיע הדופק הממוצע של הנהג למעל 170 פעימות בדקה והוא מאבד כ-5 ק"ג ממשקלו.