סיפור השנה במייל האדום - כלב נדקר בעקבות וויכוח (צילום: חדשות 2)
התוצאות: גולשי חדשות 2 בחרו|צילום: חדשות 2

אתם בחרתם: הכלב המשפחתי שנדקר למוות בסכין קומנדו לעיני הילדים - הוא סיפור השנה שהגיע באמצעות המייל האדום של חדשות 2 באינטרנט.

על הסיפור המנצח, שהתמודד מול ארבעה סיפורים נוספים שהגיעו באמצעות המייל האדום - הוכרז היום בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" בשיתוף TWS. את המנצח חשף לירן דן, סמנכ"ל מדיה אינטראקטיבית בחברת החדשות של ערוץ 2. התחרות נערכה כחלק משיתוף הפעולה בין אתרי "גלובס" וחדשות 2.

סיפורו של הכלב ג'וני נחשף אצלנו לראשונה ב-10 למאי השנה. ריב ארוך שנים בין שכנים במושב כוכב מיכאל בדרום חצה את הקו האדום: בעקבות ריב בין הכלבים, חזר השכן עם סכין קומנדו באורך 30 ס"מ - ודקר את הכלב שרב עם כלבו. הדוקר טען במשטרה כי הכלב תקף אותו, אך הוא הורחק ל-5 ימים מהמושב. לכלב המסכן זה כבר לא יעזור. 

32% אחוז מהגולשים בחרו בסיפור המנצח

אלפי גולשים השתתפו בהצבעה. הסיפור המנצח זכה ללא פחות מ-32% מהצבעותיכם. אל המקום השני - עם 26% מההצבעות, הגיע הפרסום הראשון באתר על החשד לאונס המזעזע בין כתלי בית הספר היסודי באשדוד.

במקום השלישי עם 17% הגיע עוד סיפור דרמטי - חילוץ כלב מגובה של 80 מטר מצוק בגעש. הצילומים מטלפון הסלולרי של התלקחות בלוני גז באלפי מנשה הגיעו למקום הרביעי עם 12% מהצבעות הגולשים. למקום החמישי עם 12% מהקולות, הגיעו הצילומים הנדירים של דייגים הלוכדים כריש מול חופי אשדוד.

סיפור טוב יכול להגיע גם לטלוויזיה

_OBJ

כל סיפור שמגיע אל המייל האדום נבדק, ובהתאם לחשיבותו מועלה לאתר חדשות 2 באינטרנט, ולעיתים גם משודר בתוכניות חברת החדשות של ערוץ 2, בדגש על המהדורה המרכזית.

ועידת "גלובס" כינסה גם השנה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת בישראל במטרה להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו.

בין הנושאים בהם עסקה הוועידה: המודל העסקי הנוצר כתוצאה מחוקי התקשורת החדשים, המגמות המשתנות בצריכת המדיה, הטכנולוגיות המשפיעות על פלטפורמות המדיה השונות והדרך בה הן פועלות כספקיות תוכן.

שלחו גם אתם סיפור למייל האדום

צפו בכל הסיפורים

סיפורים שהגיעו אלינו במייל האדום

איך מצטרפים לטוויטר של חדשות 2?