סקר חדש שמפרסמת חברת מחקרי השוק הגדולה בקנדה, מראה שהקנדי הממוצע מבלה כ-18 שעות בממוצע בשבוע בגלישה באינטרנט. לעומת זאת, הסקר העלה כי הקנדים צופים בטלוויזיה רק כ-17 שעות מדי שבוע.
בהשוואה לסקר שפורסם אתמול בארה"ב על ידי חברת סקרי הצרכנות נילסן, הרגלי צריכת המדיה של הקנדים שונים בצורה משמעותית משל שכניהם האמריקנים, הצופים ב-34 שעות טלוויזיה וגולשים רק 4 שעות באינטרנט מדי שבוע.
על פי הסקר, צריכת אינטרנט אמנם הופכת פופולארית יותר, אך לא על חשבון זמן הצפייה בטלוויזיה. בשנת 2008 הקנדי הממוצע צפה ב-15.8 שעות טלוויזיה וגלש במשך 14.9 שעות באינטרנט. בסך הכל, זמן צריכת המדיה הכולל של הקנדים עלה ב-14% לעומת 2008.
יש לציין שחלק הולך וגדל של הגולשים הקנדים עובדים לצפות במשדרי טלוויזיה דרך האינטרנט. "אנחנו צופים בטלוויזיה בצורה שונה ובמדיום שונה. חלק מהגידול בשימוש באינטרנט מגיע מאנשים שצופים בתכנים הטלוויזיוניים אונליין", מסביר מארק לאוור, אחד מעורכי הסקר.