יותר מ-500 משתמשי גלקסי נוט 7 בדרום קוריאה הגישו תביעה נגד ענקית הטכנולוגיה בעקבות התקלות שהתגלו במכשיר הדגל, העלולות להוביל להתלקחות ופיצוץ הטלפון החכם. התובעים דורשים פיצוי על הזמן והכסף שבזבזו במטרה להחליף את המכשירים, כמו גם על "ההלם הפסיכולוגי" שנגרם להם מכך שנשאו עמם מכשיר העלול להתפוצץ בכל רגע.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
לטענת אחד מעורכי הדין המייצגים אותם, התובעים דורשים בשלב זה 550 אלף יואן (כ-440 דולרים). עוד הזהירו כי מאות נוספים צפויים להצטרף לתביעה, חרף העובדה כי סמסונג כבר הודיעה אתמול (שני) כי דרום קוריאנים שיחליפו את המכשיר יהיו זכאים לשדרוג למכשיר הבא של החברה בשנה הבאה בחצי מחיר. "הנחה חלקית לא יכולה להיחשב פיצוי במצב בו אנשים נאלצים להחליף את המכשירים הקיימים בחדשים", הסבירו בחברת עורכי הדין. לדבריהם, מאז פרסום התביעה, הצטרפו כ-300 דרום קוריאנים נוספים לתביעה.
סמסונג מסרה בתגובה כי תבחן את התביעה לכשתתקבל, "ותגיב בהתאם". עם זאת, יש לציין כי הסכום שדורשים הקוריאנים נמוך משמעותית מזה שקיבלו לקוחות אמריקאים מהחברה - זאת היות ובתי המפשט בקוריאה מעניקים פיצויים בלבד, ולא קנסות.
בתחילת החודש הודיעה סמסונג כי הפסיקה את ייצור מכשירי הגלקסי נוט 7, בעקבות דיווחים על התחממות יתר של המכשירים העלולה להוביל להתקלחות ואף פיצוץ שלהם. עד כה התקבלו דיווחים על עשרות מקרים בארה"ב בהם ניצתה הסוללה של המכשיר וגרמה לנזקים. בין הדיווחים, 26 מקרים של כוויות כתוצאה מההצתה ו-55 מקרים של נזק לרכוש. "על הלקוחות להפסיק באופן מיידי את השימוש במכשיר התקול ולכבותו", נמסר בהודעת הוועדה שהוסיפה כי מדובר במכשירים "שנקנו לפני התאריך 15 בספטמבר 2016".