חברת סנאפצ'ט (Snapchat) הודיעה אתמול (שישי) כי היא משנה את שמה ל-Snap Inc. מנכ"ל החברה, איוון שפיגל, אמר לוול סטריט ג'ורנל כי מדובר בשם מתאים יותר, מכיוון שהחברה היא כיום יותר מסתם אפליקציה חברתית.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
כמו כן החברה הודיעה כי היא מתרחבת כעת לתחום חדש: משקפי שמש חכמים, הקרויים ספקטקלס (Spectacles), שיימכרו ב-129 דולר לזוג - אולם מדובר בהפצה מוגבלת.
לפי ה"ג'ורנל", הספקטקלס של סנאפצ'ט מקליטים סרטוני וידיאו של 10 שניות באמצעות עדשה בזווית של 115 מעלות, שמקרבת אותה לעין המצלם בהשוואה למצלמות המסורתיות. המשקפיים מצלמים את הסרטון ברקע מעגלי, במקום המלבן או הריבוע הרגילים.
בשלב זה המשתמש יוכל לשגר את הסרטון באופן אלחוטי למכשיר הנייד, שדרכו ניתן לשתף את הסרטון עם חברים אחרים בסנאפצ'ט. המשקפיים יגיעו בשלושה צבעים: שחור, teal (תכול-ירקרק) וקורל (ורוד-כתום).
סנאפצ'ט פיתחה את המשקפיים במשך שנים, אולם שפיגל התייחס אליהם כאל "צעצוע". "אנחנו הולכים לנקוט גישה איטית בשיווק המשקפיים. אנחנו מעוניינים לגלות אם הם משתלבים בחיי היומיום של האנשים, ולראות אם הם אוהבים את זה", הוסיף.
כמה שעות לפני הכתבה שפורסמה בוול סטריט ג'ורנל, פרסם אתר ביזנס אינסיידר את הסרטון הראשון שדלף על המשקפיים החדשים של החברה, שבו אף נרמז על שינוי השם של החברה.