בסוף השבוע האחרון התקיימה תערוכת Heimtextil בפרנקפורט, גרמניה. תערוכת הטקסטיל נחשבת לגדולה בעולם ומושכת מדי שנה כ-50,000 מבקרים ולמעלה מ-3,000 מציגים שונים.התערוכה מתמקדת בחדשנות, קיימות ודיגציה בתעשיה במטרה להציג את החידושים והטרנדים המובילים בשנים הקרובות.

השנה נחשפה בתערוכה קולקציית הום דקור ייחודית של מותג הריהוט היוקרתי "ניסו ריהיטים" ששיתפו פעולה יחד עם חברת "קורנית דיגיטל" אשר מובילה עולמית בשוק טכנולוגיות דיגיטליות לתעשיית הטקסיל והאופנה.

 הקולקציה החדשנית של "ניסו רהיטים" מציגה פריטי ריהוט ייחודיים שעוצבו והודפסו באמצעות טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת של "קורנית דיגיטל". מערכות ישיבה, שולחנות, כורסאות ופריטים נוספים שנוצרו בשיתוף פעולה פורץ דרך מאפשרים יצירת עיצובים מותאימים אישית במהירות וביעלות, תוך כדי הקפדה על קיימות.

התערוכה בגרמניה (צילום: ניסו רהיטים)
צילום: ניסו רהיטים

 "אנו דוחפים את גבולות האפשרי, מציגים קולקציות ייחודיות ומעוררות השראה וגם מחזקים את מעמדה של ישראל כמובילה עולמית בתחום החדשנות והעיצוב. אנחנו גאים לייצג את המדינה ולשתף את העולם בחדשנות הישראלית במיוחד בעת הזו", מספר לאון אדוט, מבעלי "ניסו רהיטי יוקרה".

"יצרנו חוויה ייחודית של ביטוי אישי, יצירתיות ודמיון בלתי מוגבלים, ללקוחות ומעצבים המחפשים לייצר פריטים נדירים, ייחודיים וכאלו שיכולים להיות רק ורק שלהם, תוך כדי הפקה במהירות שיא, יש פה מודל עסקי חדש לחלוטין", מסר דניאל הורובית, מנהל סמנט ופיתוח עסקי ב"קורנית דיגיטל". "כל פריט שנוצר הוא סיפור מרגש, זה רגע מכונן עם חוויית קנייה שאינה דומה לאף אחת אחרת".