נושי רשת "מגה בעיר" אישרו הערב (שבת) את מכירתה לרשת "יינות ביתן" ועם קבלת אישורו של בית המשפט המחוזי, המיזוג בין שתי הרשתות ייצא אל הפועל. עם אישור המיזוג צפויה רשת יינות ביתן צפויה להפוך לרשת השיווק השנייה בגודלה בישראל, אחרי שופרסל.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
רשת יינות ביתן המונה 71 סניפים תמוזג עם רשת מגה בעיר המונה 127 סניפים. ייתכן כי בהוראת הממונה על ההגבלים העסקיים תאלץ רשת יינות ביתן למכור מספר סניפים, אך על פי התחייבויות יינות ביתן לנושי מגה, הדבר לא יהיה כרוך בהפחתת התמורה עבור הרשת.
עשרת הספקים הגדולים בישראל תמכו במיזוג ובראשם קבוצת שטראוס, החברה המרכזית למשקאות (קוקה-קולה ישראל), קבוצת נטו, חברת סנו, יוניליוור, טמפו וחוגלה-קימברלי. לפי הערכות, גם קבוצת תנובה וקבוצת אסם תמכו במיזוג לאחר שחברות ביטוחי האשראי בסס"ח וכלל ביטוח הודיעו ללקוחותיהם על ההחלטה לתמוך במיזוג.
ביום חמישי האחרון, רגע לפני אסיפת הנושים, הודיעה יינות ביתן כי היא מעלה את התמורה בגין רכישת מגה בעיר ב-50 מיליון שקל נוספים, זאת לאחר הגדלת ההצעה המתחרה של רשת "רמי לוי". מדובר בתוספת לתמורה שהיא במקום 50 מיליון השקלים שהוצעו בהצעה המקורית.