לאחר הסערה הגדולה שהתחוללה בעקבות דברי מנכ"ל אורנג' העולמית על רצונו לסיים את עסקי החברה בישראל, מדווחת היום (ג') חברת פרטנר על חתימת הסכם עם אורנג', שמסדיר מחדש את מערכת היחסים ביניהן.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
על פי ההסכם, מחקר שוק מקיף ישמש את שתי החברות כדי להעריך את מיצובה של פרטנר בשוק התקשורת בישראל. הסכם המסגרת שנחתם קובע כי לפרטנר ולאורנג' עומדת הזכות לסיים את הסכם רישיון המותג אורנג'.
במידה שפרטנר לא תממש זכות זו תוך 12 חודשים, אז יוכלו שני הצדדים לסיים את הסכם רישיון המותג במהלך 12 החודשים שלאחר מכן.
ההסכם קובע כי ישולמו לפרטנר 40 מיליון אירו ממועד חתימת ההסכם ועד להשלמת מחקר השוק. כמו כן, ישולם סכום נוסף של 50 מיליון אירו במידה ויובא לסיומו הסכם רישיון המותג בתוך 24 חודשים.
יו"ר דירקטוריון פרטנר אדם צ'זנוף אמר כי "אנו מברכים על חתימת הסכם חדש עם אורנג' העולמית, בהמשך למערכת היחסים שלנו ב- 17 שנים האחרונות עם המותג, ועל כך שהצלחנו לכונן מסגרת חדשה למערכת היחסים העתידית שלנו עם אורנג'".