חברת סלקום הבהירה אתמול (רביעי) כי לא תפצה את לקוחותיה שסבלו מתקלה ארצית בשירותי הטלוויזיה בתחילת השבוע, אבל מתברר שזה לא מדויק. לקוח מאוכזב שפנה לשירות הלקוחות של החברה התלונן - וזכה לפיצוי אישי.
יותר מ-4 שעות, בין 18:00 ל-22:00, נמשכה התקלה במהלכה שירות הטלוויזיה של סלקום קרס בכל הארץ ולא ניתן היה לצפות בתכנים. אתמול אמרו בחברה ל-N12 כי לא יפצו את הלקוחות, למרות ששילמו על שירות מלא וקיבלו החודש שירות חלקי.
אלא שא', לקוח של החברה, החליט לא לוותר. בניגוד ללקוחות אחרים שהצטרפו לבקשה להגשת תביעה ייצוגית נגד החברה, הוא פנה ישירות למוקד שירות הלקוחות הטלפוני של החברה. הנציג אומנם הבהיר כי החברה החליטה שלא לפצות את הלקוחות, אך ביקש מהלקוח להמתין, ופנה להתייעצויות.
אחרי דקות ספורות של המתנה, חזר הנציג לא' עם הבשורה. "בחשבונית הבאה אתה תראה זיכוי חד-פעמי של 10 שקלים", הודיע הנציג. "הזיכוי הזה הוא שירות לא על התקלה. זה זיכוי לפנים משורת הדין כדי שתהיה מרוצה. זו הטבה".
א' סיים את השיחה מרוצה. "כך היה ראוי לעשות - ולא להתנער מהלקוחות", אמר א' ל-N12. "חברה שגובה שירות מלא מלקוחות ולא מספקת אותו, לא יכולה לגבות מחיר מלא. תקלות קורות ואפשר להבין את זה, אבל יש לזה מחיר. חבל שהייתי צריך לרדוף אחריהם והם לא הבינו את זה בעצמם".