כספומט פועלים (צילום: ד
כספומט פועלים|צילום: ד"ר שי פוקס, חדשות

בנק הפועלים אמנם הודיע כי תיקן את התקלה שהתגלתה אתמול במחשבים ופגעה בכספומטים, אבל הלקוחות ממשיכים להתלונן על בעיות. למערכת אתר "גלובס" זרמו גם הבוקר תלונות על שיבושים בפעילות הבנק שמקשים על משיכה של כסף. הודעה על הכספומטים מפנה את הלקוחות למכשירים אוטומטיים של בנקים אחרים.

מנכ"ל הפועלים, צבי זיו, הפיץ הבוקר מכתב התנצלות בפני לקוחות הבנק, ואף הבטיח להם פיצוי. "מיד עם גילוי התקלה נרתמו עובדי הבנק ומומחי IBM לעבודה מאומצת, מסביב לשעון, במטרה להחזיר את מערכות התפעול לפעולה תקינה בהקדם האפשרי ולהבטיח כי כל לקוח יקבל מענה לצרכיו במהירות האפשרית ולשביעות רצונו המלאה", כתב זיו. "התקלה תוקנה במהלך הלילה והמערכת תעלה במלואה במהלך היום".

זיו הוסיף: "בשם הנהלת בנק הפועלים אני מתנצל על הקשיים בקבלת שירותים בנקאיים שונים שבהם נתקלו לקוחות הבנק. הנהלת בנק הפועלים החליטה להעניק לכל הלקוחות שביצעו פעולות במהלך ימי העסקים 24-23 בנובמבר 2008 פטור מלא מעמלות על פעולות אלו".

וזו ההודעה שמופיעה על הכספומטים הבוקר: "התקלה במחשב הבנק אותרה ותוקנה. המערכת תעלה במלואה במהלך היום. אנו ממשיכים לתת שירות בכל הארץ תחת המגבלה הקיימת: משיכת מזומן - ניתן למשוך מזומן עד 1,000 ש"ח בכרטיסים בנקאיים במכשירי בנקט של הבנקים האחרים".