שבוע לאחר ששודרה בזמן משחק הסופר בול הפרסומת של חברת קוקה קולה, המזכירה מאוד את התשדיר לשוקו יטבתה, התייחסה החברה לראשונה לשערורייה.
לטענת קוקה קולה, הדמיון בין שתי הפרסומות הוא מקרי בהחלט. "סוכנות הפרסום כלל לא הייתה מודעת לפרסומת הישראלית", הכחישו בתוקף בחברה.
באשר לשימוש באותה נעימה מוזיקלית, הבולרו של רוול, הסבירו בקוקה קולה כי מדובר בבחירה התואמת את הפרסומות אותן שידרו במהלך אירוע הספורט הגדול בשנים האחרונות.
למרות הסערה ותשומת הלב התקשורתית לא הגישה סוכנות הפרסום שלמור אבנון עמיחי תלונה נגד פרסום הסרטון, וגם לא חברת יטבתה.