בני הזוג שהיו מנויים לשירותי הטלוויזיה והאינטרנט שסיפקה להם הוט, החליטו להתנתק לאחר תשע שנים, משום שלא היו מרוצים מהשירות.
בשיחת טלפון הם הבהירו לנציגי השירות שהם מעוניינים להתנתק ולא מעוניינים שייצרו עימם קשר בעתיד, סיפרו.
אבל הבקשה הפשוטה הזו לא עצרה את נציגי החברה, שלטענת בני הזוג, הם ניסו ליצור עימם קשר 11 פעמים מנציגי מכירות של הוט, שניסו לשכנע אותם לחזור לחברה בתנאים משופרים, למרות שהם סירבו בתוקף.
"כשהחלטנו להתנתק הם לא עשו שום מאמץ לשמר אותנו כלקוחות, אבל אחרי שעזבנו החלו להטריד אותנו בשיחות", טענו בני הזוג. "הבהרנו לנציגי השירות שאנחנו לא מעוניינים לחזור להוט ולקבל שירות. ציינו בפניהם שהשיחות הללו הן מטרד עבורנו, ותבענו בתוקף להסיר אותנו ממאגרי המידע של החברה".
כשראו בני הזוג שבקשותיהם נופלות על אוזניים ערלות, החל הבעל, לאחר חמש שיחות, להקליט את הפניות אליו ודאג לציין במפורש שהוא דורש להסיר ממאגר המידע, אחרת יתבע את הוט.
בני הזוג הגישו תביעה נגד הוט לבית משפט לתביעות קטנות בתל אביב ודרשו פיצוי של 33 אלף שקלים בגין הטרדה, פגיעה בפרטיות ועוגמת נפש.
הוט הגישה כתב הגנה בו ביקשה לדחות את התביעה. לטענת החברה השיחות היו כחלק מבקשת התובעים להתנתק משירותי החברה, וכי הבעל לא ביקש להפסיק את הקשר עמו.
החברה הגישה מסמך לבית המשפט שבו התובעים לא סימנו שאינם מסכימים לשיחות שימור או שירות. החברה ציינה עוד כי השיחות לבני הזוג בוצעו שלא באישורה.
השופט החליט לקבל את תביעת בני הזוג וקבע כי הוט תפצה את בני הזוג בסכום של 8,500 שקלים שכן מדובר בפגיעה בפרטיות.