נתקלתם בקשיים להתנתק מחברת הכבלים HOT? יכול להיות שבקרוב תקבלו פיצוי נאה. יוני בן-סימון, לקוח לא מרוצה של החברה, הגיש נגדה תביעה ייצוגית בה הוא דורש שלקוחות החברה יפוצו בסכום של 105 מיליוני שקלים.
בכתב התביעה, שהוגש לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה באמצעות עורכי הדין רונן הורוביץ וירון אלון, נטען כי חברת הוט מערימה קשיים את לקוחותיה כאשר אלה רוצים לסיים את ההתקשרות עם החברה. " הוט נוקטת סחבת ומטרטרת את לקוחותיה במטרה למנוע את הניתוק משירותיה ולמצער - לדחותו ככל האפשר", לשון כתב התביעה.
עורכי הדין העלו בכתב התביעה גם טענות על דרכה של הוט לגבות תשלומים מלקוחותיה. "החברה מתעלמת מהודעות הביטול והתנתקות, ממשיכה לחייב את הלקוחות ללא צורך ואינה מעניקה החזרים בגין חיובי יתר". בנוסף, מאשים התובע את חברת הוט כי היא מקשה על לקוחות להתנתק ממנה תוך שהיא גורמת ללקוחות להמתין פרקי זמן ארוכים כדי לשוחח עם נציגי שירות של החברה.
מ-HOT נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו לידינו את כתב התביעה".