שיבושים קשים ברשת הסלולר, לקוחות רבים מנותקים: מאז שעות הערב המוקדמות היום (ו'), מתלוננים לקוחות רבים של חברת הסלולר YouPhone כי הם לא מצליחים להוציא או לקבל שיחות או להתחבר לרשת האינטרנט במכשירי הסלולר שלהם.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
המצב הוביל לכך שרבים מלקוחות החברה נותרו מנותקים, ללא יכולת לתקשר עם קרוביהם או לקבל מהם שיחות או מסרונים. באפשרותם להתחבר לרשת האינטרנט רק באמצעות חיבור לרשת Wi-Fi זמינה, ולא דרך רשת הסלולר של החברה. בשעות האחרונות הצטברו תלונות רבות בעמוד הפייסבוק של החברה, לאחר שלקוחות מתוסכלים שניסו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה נתקלו במענה קולי - ככל הנראה עקב כך שהמוקד אינו פעיל בערב שבת.
"אני מתוסכלת, לא מצליחה לתקשר עם אף אחד ומנותקת כבר כמה שעות", סיפרה לקוחה של החברה לחדשות 2 Online. "אין אינטרנט, אין אפשרות להוציא או לקבל שיחות ואין למי לפנות כי לא עונים בשירות הלקוחות. גם בחלון הצ'אט באתר האינטרנט של החברה אין בכלל שירות וכתוב שהוא לא פעיל בגלל שבת. למי אני אפנה? אני רותחת מזעם".
לקוח נוסף של החברה התרעם אף הוא על השיבושים הקשים: "יום שישי, אני יושב בבית ואין לי אינטרנט, אני לא יכול לתקשר עם אנשים. הצטרפתי לחברה לפני חודש, הבטיחו שאקבל שירות מהיר ויעיל, והנה קורה מקרה כזה ואין למי לפנות".
"כמעט 3 שעות שאין קווים בגלל תקלה. המינימום שנדרש מחברת סלולר זה לקחת אחריות ולצאת בהודעה לקהל הלקוחות שלה. אם יש משהו שצרכן לא סובל זה זלזול", כתבה לקוחה זועמת בעמוד הפייסבוק של החברה. "אין רשת כבר כמה שעות, ואין למי לפנות. זה לא הגיוני", זעם אחר.
מחברת YouPhone נמסר בתגובה: "אנו מודעים לתקלה ופועלים לתקנה במהירות האפשרית. נציין כי מדובר בתקלה בחלק מהשירותים וכי שיחות יוצאות למינויי חברות אחרות ולקווים נייחים והגלישה והשימוש באפליקציות כדוגמת וואטסאפ פועלים כסדרן. אנו פועלים להחזרת השירות המלא בהקדם האפשרי."