מחברת סלקום נמסר בתגובה: "אנו מודעים לזמני ההמתנה הגבוהים הנובעים בעיקר מביקוש גבוה, מעברי דירה ומצטרפים חדשים. אנו מתנצלים ועושים כל מאמץ להעניק טיפול מלא ללקוחות הפונים. חשוב להדגיש, כי החברה מפעילה מערך טכנאים נרחב ואיננו יודעים על מקרים בהם טכנאים לא הגיעו לביקורים".
ההבטחה הגדולה הפכה לאכזבה?
שנתיים וחצי אחרי ההשקה של סלקום TV ששינתה את שוק הטלוויזיה, לקוחות רבים מתלוננים על תקלות, על שירות לקוחות לא מתפקד וטכנאים שלא פותרים את הבעיות. בעמוד הפייסבוק של השירות כבר הצטברו מאות תלונות, מה שמראה על קשיים של החברה לעמוד בעומס ועל לקוחות רבים שמתמרמרים על השירות החדש שלא עומד בציפיות
מעיין פרתי - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 08:39 26.07.17