תגובת פרטנר: "אנו מתנצלים מעומק הלב בפני הלקוחות שהופיעו בכתבה, זאת לא הדרך שבה אנו מאמינים שצריך לשרת לקוחות. המקרים שציינתן יתוחקרו לעומק ויופקו מהם המסקנות הנדרשות"
תלונות על השירות שניתן בפרטנר TV
שירות הטלוויזיה של פרטנר הושק באופן חגיגי תוך הבטחה להיות האלטרנטיבה הזולה בשוק. אבל האם המחיר הנמוך בא על חשבון השירות? לקוחות שהתחברו מספרים שנדרשו לחכות זמן ארוך במיוחד לטכנאי - שלעתים כלל לא הגיע. פרטנר: "מתנצלים מעומק הלב"
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 09:11 19.09.17