מרשת סופרפארם נמסר בתגובה: "המוצרים מתומחרים לפי נקודת ייחוס שקבעו הספקים הבינלאומיים שמעוניינים לשמור על המיצוב היוקרתי של מוצריהם. בפועל מכרנו מוצרים רבים במחירים נמוכים יותר במסגרת מבצעים. לפני שנה התחלנו להוביל מהלך הדרגתי של הורדה משמעותית במחירים בהשוואה למחיר המומלץ, המהלך צפוי להסתיים בחודשים הקרובים".

בושם בזול? המחיר "נופח" לפני החג
לקראת החגים רשתות הפארם יוצאות במבצעים משמעותיים על בשמים ומוצרי קוסמטיקה, אך מתברר כי מדובר במנהג קבוע - להעלות את המחירים כדי לגרום ללקוחות להתלהב "מההנחה" הגדולה. כעת מתכוונות כמה מהחברות לשים סוף לתופעה
