תגובת רשת קלאב הוטל אילת: "הטעות שנוצרה בביצוע ההזמנה המדוברת נעשתה בתום לב. בניגוד להנחיה שלפיה נדרש להציע נופש במועד חלופי עדיף, כאשר הלקוח רשאי כמובן גם להישאר בתאריך ההזמנה המקורי. הרשת הביעה התנצלותה, וההזמנה הוחזרה לתאריך המקורי".
"למה ביטלתי לך את ההזמנה? כי בא לי"
לקוח שהזמין כבר לפני חודשיים חדר במלון באילת גילה שהזמנתו בוטלה במפתיע מבלי שביקש בגלל "באג במערכת". כשהתקשר למלון לבקש הסברים הוא קיבל תשובה מקוממת במיוחד: "מה לעשות? אל תעשה אצלנו יותר עסקאות". האזינו לשיחה
עמרי ברק -ישן
|
חדשות |
פורסם 09:58 20.04.17