אתר השוברים "גרופון" הציע הבוקר (רביעי) שוברי הנחה חופשות ברודוס בשווי של עשרה שקלים. אלא שלטענת הגולשים, תקלה במערכת האתר אפשרה למאות לרכוש את השובר והם קיבלו לידיהם אישורי רכישה.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
רוכשים רבים טענו כי הבחינו בחשבונות ה-PayPal שלהם בגביית התשלום עבור השובר. חלקם טענו כי בהמשך היום קיבלו הודעות מטעם החברה לפיהן עליהם להמתין עד לקבלת אישורים סופיים לרכישה, ולאחר מכן התבשרו כי לא היו בין עשרת המזמינים הראשונים.
בעקבות המקרה, הגולשים פתחו במחאה נגד החברה ברשת. הגולשים המאוכזבים שהתבשרו באמצעות הפייסבוק על כך שלא היו בין עשרת הרוכשים הראשונים וכי העסקה לא תתבצע, פתחו קבוצה ברשת החברתית ואף איימו בתביעה ייצוגית נגד "גרופון". יש לציין שחברות שהסתבכו בתקלות מסוג זה, עמדו בהתחייבויות וביצעו את העסקאות על פי התנאים שפורסמו.
מאתר גרופון נמסר בתגובה: "לרגל חגיגות השובר ה-10 מיליון בגרופון, הוצע לגולשי האתר מלאי של עשרות אלפי שוברים אטרקטיביים במחיר של 10 שקלים. בין העסקאות הוצעו גם חופשות בודדות ליוון תוך שהמלאי מצויין מראש ובאופן בולט בכוונה. על פי תנאי העסקה שצויינו בברור בעת הרכישה תחת המילים 'לתשומת ליבכם - אישור רכישה וקבלת שובר אינם מהווים אישור רכישה סופי, אלא בחלוף 72 שעות מקבלתם, וככל שלא התקבלה הודעה אחרת מטעם גרופון'. עשרת הרוכשים הראשונים קיבלו על כך הודעה אישית ושמותיהם פורסמו בעמוד הפייסבוק. למען הסר ספק, כמאה הגולשים הנוספים שלא קיבלו פניה אישית מנציג גרופון, לא יחוייבו בגין רכישה ולפנים משורת הדין וכמחווה שירותית, יקבלו 100 שקלים 'כסף גרופון'".