גל של עזיבות בפלאפון: רק אמש פורסם הפיצוי אותו הציעה חברת הסלולר ללקוחות הנפגעים. היום (שני) מתברר שלרבים מן הלקוחות של החברה זה לא מספיק ואלפים התנתקו מהחברה. היום (שני) מתפרסם שכ-4500 לקוחות עזבו את חברת פלאפון בשבוע האחרון. אמנם, באופן טבעי, מדי שבוע ישנם לקוחות אשר מתנתקים מהחברה, אך בשבוע האחרון מספר המתנתקים הוא גבוה ומשמעותי ביותר.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לחדשות 2 בפייסבוק
התקלה שפרצה ביום שני שעבר נגרמה עקב קצר חשמלי, ששרף את חדר החשמל במתג מרכזי של החברה בפתח תקוה. התקלה שיבשה את השיחות ואת הגלישה ללקוחות לא מעטים. אף שעיקר התקלה טופל כבר באותו היום, עדיין היו לקוחות שגם לאחר יומיים סבלו מקשיי תקשורת עקב הצורך בהשלמת העבודות.
חברת פלאפון חשפה אמש שלושה מסלולי פיצויים מהם יוכלו הלקוחות לבחור דרך אתר החברה: הראשון הינו הרחבה של חבילת הגלישה בישראל ב-20 ג'יגה נוספים למשך חודש; השני הינו חבילת מוזיקה וטלוויזיה, שתאפשר ללקוחות ליהנות מגישה ליותר ממיליון שירים וכן לאפליקציית הטלוויזיה של החברה למשך חצי שנה; והשלישי הוא 500 דקות שיחה מישראל לחו"ל עד ה-30 באפריל.
מחברת "פלאפון" נמסר בתגובה: שני מיליון ושש מאות אלף לקוחות הביעו בנו אמון במהלך התקלה. אנו מודים להם על כך וגם ללקוחות החדשים שהצטרפו השבוע.