הקורונה גרמה לרבים לעשות קניות באינטרנט, ממוצרי מזון ועד ריהוט באלפי שקלים, אך לא תמיד זה עובד כמו שהיינו רוצים. לצוות "באנו לעזור" הגיעו אינספור פניות מלקוחות של חנות הרהיטים "עלית דיזיינס", וכולם עם סיפורים דומים" ריבוט שהגיע פגום, פריטים שנעלמו במשלוח ואפילו משלוחי ריהוט שלמים שנעלמו. הניסיון לקבל החזר כספי או אפילו תיקון של הריהוט הפגום עלו בתוהו. בעקבות פניית התוכנית, החנות הבטיחה: "לקחת אחריות מלאה".
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"קיבלתי ארון מ'עלית רהיטים' - הארון לא נסגר, חסר לי מדף ממה שהזמנתי, נועם (הבעלים, א.ד) מתעלם מהטלפונים שלי, יש לי גם קילופים על המדפים, כל פוסט שכתבתי הוא מחק לי, הוא גם חסם אותי בפייסבוק, הוא מבחינתו מתנער מכל אחריות", סיפרה שרה דובק, שהזמינה ארון מ"עלית דיזיינס", והיא לא היחידה.
רוני, לקוח של "עלית דיזיינס", סיפר במהדורה ראשונה: "הזמנתי ריהוט ב-5,400 שקלים, שני ארונות ומיטה זוגית ושתי שידות למיטה באתר של עלית דיזיינס. זה לא היה פשוט, אנחנו כמעט 4 חודשים היינו בבית חדש, בלי ריהוט, בלי כלום, חיכינו וחיכינו. וקשה, ישנים על מזרון על הרצפה. הסיבה שהסכמתי להתראיין זה שאני רוצה שהוא יפסיק לעקוץ אנשים, הוא כל הזמן מבטיח הבטחות, וגיליתי שאני לא לבד".
גם הלקוחה, מלי גבאי, סיפרה: "אחרי שהתקינו לנו את הארון פניתי אליו מיד אמרתי לו נועם הארון פגום שבור, מה זאת הסחורה הזאת, הדלת, אפשר לומר שהכול עשוי מקרטון. 2,000 שקלים, לא הייתי שמה על זה 100 שקל. הכל רופף, עוגמת נפש. רשמתי לו הודעה שאני לא מעוניינת בארון שיבואו לקחת אותו ויחזירו לי את הכסף, הוא לא חזר אלי עד היום לא הוציא לי חשבונית, רשמתי לו בפייסבוק תגובות, על האיכות ועל השירות, והכול הוא מחק. הוא מתנער מאחריות".
בימים אלו מתגבשת תביעה נגד עלית דיזיינס. "בשבוע האחרון פנו אלי עשרות אנשים שרכשו רהיטים בעלית, אותם אנשים לא קיבלו את הרהיטים ואם הם קיבלו את הרביטים הם לא יכלו לעשות בהם שימוש", סיפר עורך הדין, אופיר לב. "אותם אנשים פנו עשרות פעמים שוב ושוב אך לא קיבלו שום שירות, שום אחריות, ונשארו רק עם הרהיטים ובלי הכסף. בימים אלה מוגשות תביעות הגד אותה חנות".
מ"א.ש.מ.ש סטייל עיצובים" נמסר בתגובה: "החברה אינה מייצרת בעצמה, אלא משווקת עיצובים נבחרים. לאחרונה התברר כי אחד הספקים גרם לסדרה של תקלות בביצוע - "פישל", בלשון העם, וזאת מסיבותיו שאינן תלויות בחברה - וביצועיו האחרונים אינם עולים בקנה אחד עם ביצועיו בעבר, כפי שאושרו על-ידי החברה. החברה, חרף העובדה, שלא אצלה נפלו אותן תקלות, נטלה אחריות מלאה לתקן ו/או להחליף ו/או לפצות כל לקוח שנפגע מביצוע כושל של אותו ספק, והכל על ידי ספקי שירות אחרים. החברה הפסיקה לעבוד עם הספק שכשל".