הריקול הגדול בתולדות המזון בישראל: לקוחות שטראוס שמנסים ליצור קשר עם החברה כדי לברר פרטים כיצד הם יכולים לקבל זיכוי על המוצרים שרכשו – נותרים ללא מענה. מבדיקה של N12 עולה כי מוקד שירות הטלפוני של החברה היה מנותק בשעות הבוקר (שלישי), אך גם כשהפך לזמין – לא הצלחנו לקבל מענה.
בחברת שטראוס הבטיחו לבצע תגבור משמעותי של המוקדים ולהאריך את שעות הפעילות, מה שכאמור לא מספיק בשלב הזה. החל משעות הבוקר המוקדמות ניסינו לתפוס את מוקד שירות הלקוחות של החברה – ללא הצלחה. בשלב הראשון, סביב השעה 8:00 בבוקר, המוקד היה בכלל מנותק. באזור השעה 9:30 המוקד הפך לזמין, אך לאחר 45 דקות של המתנה – נותקנו. כך שגם אנשים המעוניינים לקבל החזר כספי על מוצרים שרכשו – לא יכולים לתפוס את המוקד הטלפוני.
עמוד הפייסבוק של חברת שטראוס התמלא בפוסטים של לקוחות זועמים – שמעוניינים לקבל החזר כספי על מוצרים וכועסים על חוסר הזמינות של החברה.
אחד הלקוחות שאל בזעם: "למישהו יש קו שירות לקוחות של שטראוס שהם עדיין לא הספיקו לנתק?". לקוחה אחרת איימה: "אני מבינה שבגלל כל המצב הזה ניתקתם את הטלפון כדי שצרכנים לא יתקשרו אליכם, אני מתכוונת לפנות לבית משפט על ניתוק הטלפונים". לקוחות נוספים טענו כי הלינק ששטראוס סיפקו "אינו פעיל", וכי "האתר קרס".
לקוח זועם נוסף כתב: "בשיחת טלפון לשירות הלקוחות חיכיתי 40 דקות והשיחה התנתקה. לא ניתן להשיג אתכם בשום דרך, לא בטלפון ולא באתר". לקוחה נוספת כתבה: "50 דקות המתנה. עונים, שומעים קולות רקע אבל הנציג שותק ואז מנתקים אותי". עוד לקוחה סיפרה בכעס: "אתם לא עונים לטלפון! 50 דקות חיכיתי על הקו ועד שהחליטו לענות ניתקו לי את השיחה בפנים. חוצפה".
מחברת שטראוס נמסר בתגובה: "באופן טבעי יש עומס על מוקדי השירות. תגברנו משמעותית את המוקדים והארכנו את שעות הפעילות עד 2300 בלילה ונמשיך לעשות זאת ככל שיידרש. אנו מתנצלים בפני מי שממתין ומבטיחים. להגיע לכל מי שפונה במהלך הימים הקרובים".