משתמשים באפליקציה הפופולרית של בנק הפועלים להעברת כספים, "ביט", מתלוננים כי חשבונותיהם נפרצו ואלפי שקלים נגנבו מהם. אחד המשתמשים כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "האפליקציה הזו פרוצה והמענה לא בנוי לטפל במצבי חירום כאלה".
"אני רוצה להתריע שהלילה נגנבו מחשבוני 7,200 שקלים בחסות אפליקציית ביט", כתב אחד הגולשים. "קיבלתי הודעה שמישהו נרשם עם הפרטים שלי כרגע וכדאי לבדוק. פתחתי את האפליקציה של הבנק וגיליתי שמישהו הספיק לעשות 2 חיובים של 3,600 שקלים".
משתמש נוסף כתב: "לפני חצי שעה קיבלתי הודעה מביט שמישהו נרשם בשמי בטלפון אחר. לא עוברת חצי דקה ומגיע SMS עם חיוב של 1,600 שקלים ודקה אחרי עוד 2,000 שקלים".
תגובת בנק הפועלים: "לאור מספר פניות, חשוב לנו להדגיש כי מיליוני ישראלים מעבירים כספים בבטחה ובקלות דרך אפליקציית ביט. מדובר באפליקציה שעומד מאחוריה בנק, ואף אחד לא פרץ אליה ואין גישה לפרטי המשתמשים. כל מקרה של הונאה, מטופל על ידינו לשביעות רצון הלקוחות וכך יהיה תמיד. כשמזינים כרטיס אשראי באפליקציה, אנו בודקים התאמה בין תעודת הזהות של המשתמש לבין כרטיס האשראי ומודיעים למשתמש אם נעשה שימוש בפרטי הזיהוי שלו. מיד כשקיבלנו את פרטי מקרה זה, אנו מטפלים בו, ישירות מול הפונה. כמו בכל ארוע של הונאה וגניבת פרטי כרטיס אשראי, יש לטפל בו גם מול בטחון חברת כרטיסי האשראי, שפועל 24/7. ככלל, אנו מציעים לא למסור לעולם את פרטי כרטיס האשראי לאף אחד".