שירות הסטרימינג "דיסני פלוס" חצה את 100 מיליון המשתמשים, פחות משנה וחצי לאחר השקתו – כך הודיע אתמול (שלישי) מנכ"ל דיסני בוב צ'אפק, במהלך פגישת בעלי המניות. ההצלחה הזו ניפצה את כל התחזיות של החברה, שב-2019 צפתה להגיע ל-60 עד 90 מיליון משתמשים רשומים עד 2024.
לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות
"ההצלחה העצומה של 'דיסני פלוס' עודדה אותנו להיות אפילו יותר שאפתניים, ולהגדיל בצורה משמעותית את ההשקעה שלנו בפיתוח תכנים איכותיים", אמר צ'אפק בהודעה הרשמית.
בהחלט יכול להיות שההחלטה של דיסני, אחת מענקיות המדיה המבוססות ביותר, להעביר את הפעילות שלה באופן כמעט מוחלט לשירותי הסטרימינג, היא מה שהצילה את החברה. המשבר שפקד את עולם הקולנוע עם פרוץ הקורונה הביא לדחייה של כמה משוברי הקופות המשמעותיים ביותר של החברה, זאת בנוסף לסגירת פרקי השעשועים שהיא מתפעלת ברחבי העולם.
כעת "דיסני פלוס" נושפת בעורפה של נטפליקס, היריבה המשמעותית ביותר שלה בעולם הסטרימינג, שמחזיקה "רק" 100 מיליון משתמשים יותר. אך לדיסני יש יתרון משמעותי, והוא יצרניות התוכן שלה. החברה מתכננת להוציא יותר ממאה כותרים חדשים בשנה, ביניהם גם של המותגים המצליחים: מארוול, star wars, דיסני אנימיישן ונשיונל ג'אוגרפיק.
המנכ"ל צ'אפק לא רואה את הצמיחה מאיטה בזמן הקרוב. "הקשר הישיר ללקוח הוא העסק בעדיפות העליונה, וצינור התכנים המשמעותי שלנו ימשיך לתדלק את הצמיחה שלו", אמר לבעלי המניות. מדובר בבשורות טובות לנו כצרכנים, שרק מרוויחים מהתחרות הזו שמספקת עוד ועוד תכנים איכותיים במחירים זולים במיוחד.