משתלם לעורר מהומות: יושב ראש מפלגת העבודה, אהוד ברק, אמנם רכש לעצמו לא מעט אויבים בשבוע האחרון, אבל לפחות מבחינת חשיפה תקשורתית הוא ללא ספק הרוויח בגדול.
ברק כיכב בשבוע החולף בלא פחות מ-210 כתבות בעיתונות היומית המובילה, כך עולה ממחקר שערכה חברת ''יפעת מחקרי מדיה'' בנושא התדמית של מנהיג העבודה. ב- 79 כתבות מתוכן הוזכר ברק באופן בולט - בין אם בכותרת, בתמונה, בפסקה ראשונה או בדגשים בכתבה.
"השווי הכספי של סה"כ החשיפה התקשורתית של אהוד ברק, בשבוע האחרון הסתכם בלא פחות מ-5.13 מיליון שקלים", אומר מנכ''ל חברת ''יפעת מחקרי מדיה'', נתי יעקובי.
ומה לגבי המורדים של ברק? גם הם, כך מתברר, גזרו קופון בקרב על המפלגה. ח"כ שלי יחימוביץ', שהרבתה להתבטא נגד ההסכם הקואליציוני עם הליכוד, כיכבה בתקשורת באופן הבולט ביותר ביחס לחבריה למחנה. "שווי החשיפה של יחימוביץ' הסתכם השבוע בכ-850 אלף שקלים", מדווח יעקובי.