מהפכת האינטרנט עשתה מהפכה גם בתעמולת הבחירות, שעברה במערכות הבחירות האחרונות מהרחובות ומהצמתים לאינטרנט, לרשתות החברתיות ולטלפון של כל אחד. למרות המהפכה הטכנולוגית, אחד הדברים שלא השתנו אלו תשדירי התעמולה בטלוויזיה, שמחרתיים (שלישי) יעלו לאוויר ויספקו לנו הצצה לא רק למצע של המפלגות, אלא גם לכישורי המשחק של הנבחרים.
רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק
שלושה עשורים עברו מאז שתשדירי התעמולה, בכיכובם של ספי ריבלין והגששים, זכו לרייטינג אסטרונומי בימי הערוץ הבודד, ולמרות שהרייטינג הנוכחי של התשדירים נמוך מאוד ויורד ממערכת בחירות אחרת לאחרת אלו עדיין איתנו, בשלושת הערוצים.
התקציבים של התשדירים הם כמו של הפקת ענק, שעות הצילום ארוכות, וכל זאת בשביל האחוזים הבודדים שיצפו בהם. למרות זאת, בערב הראשון לפחות התשדירים צפויים להיות מעניינים. מרצ מתכוונת לתקוף את המחנה הציוני דווקא ולומר - "מי שהזמין ציפי יכול לקבל ביבי".
בבית היהודי ינסו לשכנע את מצביעי הימין להצביע להם ולא לליכוד, ויסבירו שהגוש הוא מה שחשוב ולא גודל המפלגה העיקרית בגוש. הליכוד כמעט לראשונה ידברו על נושאי כלכלה וחברה ויציגו את הישגי שתי הממשלות האחרונות בתחום, יש עתיד ידברו על העסקים הקטנים ובש"ס מציגים את "תשדיר הסבתא", שתשכנע את המסורתיים להצביע דווקא להם.
אמנם את סרטוני ה"ביבי-סיטר" או את הגרסאות השונות לתפקידו בהיסטוריה של לוי אשכול כבר ראינו רובנו על מסך המחשב, ועדיין, גם 200 אלף צופים בערב יכולים להשפיע משמעותית בקלפיות ב-17 במרס.