אחרי שיבושים רבים ומחסור חמור בקרוניות ונהגים - רכבת ישראל הודיעה היום (חמישי) על הוספה של 19 רכבות יומיות, החל מיום ראשון ה-26.5.19, בקו נהריה-חיפה-תל אביב. בנוסף תתווסף בקו רכבת אחת בשעה, בשעות העומס, לכל כיוון.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
קו נהריה-חיפה-תל אביב נחשב לקו העמוס ביותר מבין הקווים, המתאפיין כיום ב-150 אחוזי תפוסה בשעות העומס.
התוספת צפויה להגדיל את תדירות הרכבות ובכך יתווספו לתושבי הצפון כ-12,000-15,000 מקומות ישיבה מידי יום, מתוכם כ-3,300-4,300 מקומות ישיבה בשעות העומס בלבד.
בעקבות השינויים הצפויים רכבת ישראל הודיעה כי יחולו שינויים בלוחות הזמנים של חלק מהרכבות. בנוסף, חלק מרכבות התגבור שהופעלו בשנה האחרונה, על רקע הורדת התדירות שמוחזרת כעת, יבוטלו.
עיצומים של וועד הנהגים, שגרמו לשיבושים וירידה במספר הרכבות בקו, גרמו גם לשיבושים רבים ושיא במספר הביטולים של קו הרכבת המהיר מירושלים לנתב"ג. הסיבה לביטולים הרבים היא קטר רכבת עם תקלה שחוזרת על עצמה שוב ושוב, והקטר החלופי, שיכול היה לפתור את כל הסיפור, לא נכנס לשימוש בגלל העיצומים של הוועד.