משטרת ישראל השיקה היום (ראשון) קמפיין חדש המפרסם את מוקד המידע החדש של המשטרה. מספרו של המוקד החדש הוא 110 והוא הוקם במטרה לתת מענה בנושאים שאינם דחופים: מוקד 100 ימשיך לפעול למקרי חירום בלבד.
לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו
הקמפיין החדש בכיכובו של הסטנדאפיסט וכוכב הרשת נדב אבקסיס החל בטלוויזיה, רדיו ובאינטרנט. המוקד החדש מספק מענה והכוונה מקצועית לשאלות אזרחים בנושאים רבים ומגוונים ביניהם: הכוונת תנועה - סגירת ופתיחת צירים, תקנות תעבורה, עבירות איכות חיים, רישוי עסקים ועוד.
"הקמפיין שאנו חונכים היום הוא חלק מתהליך אדיר שמשטרת ישראל עוברת בשיפור והנגשת השירות לאזרח בכל התחומים", אמר השר לביטחון הפנים גלעד ארדן. "הקמפיין החדש של מוקד 110 המשודרג יפנה ישירות לציבור ויזמין אותו לפנות אליו לכל שאלה של מידע, כדי שמצד אחד ייתן לו שירות טוב ויותר, ומצד שני יוריד את העומס במוקד 100 אשר ימשיך לקצר את זמן התגובה לכל אירוע חירום מכיוון שקיצור זמן תגובה מציל חיים".
"משטרת ישראל מבחינה בין הצלת חיים במוקד 100 לבין שיפור השירות ומתן מידע שוטף לאזרח באמצעות מוקד 110", הסביר מפכ"ל המשטרה רנ"צ רוני אלשיך. "ההבחנה בין מוקד חירום 100 למוקד מידע 110 תאפשר למשטרה להקצות משאבים בצורה אופטימאלית ובכך לתת מענה מציל חיים באופן מיטבי לרווחת האזרחים הנורמטיביים. ככל שמדובר בהנגשת מידע, ההפרדה בין המוקדים תאפשר להנגיש עוד ועוד מידע שימושי לאזרח באופן דיגיטלי ולהרחיב את השירותים לאזרח, ללא שמסכנים את מהירות מענה מוקד החירום".