ממשרד התחבורה נמסר בתגובה כי "הבקרה מתבצעת על ידי שתי חברות חיצוניות, באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת תיעוד מלא של הבדיקות וניהול של עשרות בקרים בשטח".
הגשת תלונה? המתן חצי שנה
הגוף שאמור לפקח על האוטובוסים ולענות לתלונות של נוסעים מותיר את הפונים חסרי אונים. תלונות פשוטות ויום-יומיות כמו עומס בקו או אוטובוס שלא הגיע מקבלות מענה רק לאחר חודשים ארוכים. במציאות הזאת, איך רוצים שנוותר על הרכב הפרטי?
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 07:01 18.05.17