ממשרד התחבורה נמסר בתגובה כי "הבקרה מתבצעת על ידי שתי חברות חיצוניות, באמצעות טכנולוגיה שמאפשרת תיעוד מלא של הבדיקות וניהול של עשרות בקרים בשטח".
![](https://rcs.mako.co.il/images/neo/play-icon-big-item.png)
הגשת תלונה? המתן חצי שנה
הגוף שאמור לפקח על האוטובוסים ולענות לתלונות של נוסעים מותיר את הפונים חסרי אונים. תלונות פשוטות ויום-יומיות כמו עומס בקו או אוטובוס שלא הגיע מקבלות מענה רק לאחר חודשים ארוכים. במציאות הזאת, איך רוצים שנוותר על הרכב הפרטי?
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 07:01 18.05.17