מעיין, תושבת המרכז, הגיעה כמדי שבוע לערוך קניות בסופרמרקט ביישוב שבו היא מתגוררת ורכשה כהרגלה פסטרמה של חברת "עוף טוב", תוך שהיא בודקת את תאריך התפוגה. כשפתחה את האריזה בביתה והחלה לאכול היא נדהמה לגלות פרוסות פסטרמה מלאות בעובש.
כל העדכונים על הבחירות - הצטרפו לטלגרם של החדשות
"זה לא היה טיפה ירוק בצדדים, אלא גוש של עובש שצמח על הפסטרמה", סיפרה מעיין על המראה המחריד שגילתה. "זה היה מזעזע, ממש קיבלתי בחילה".
לאחר שפנתה לשירות הלקוחות של "עוף טוב", נאמר למעיין שתקבל פיצוי על המוצר שקנתה. "דברים כאלו לא אמורים לקרות", טענה. "הפסטרמה יכולה להיות מקולקלת ולגרום למחלות, והצרכן הוא זה שיסבול".
מחברת עוף טוב נמסר בתגובה: "'עוף טוב' עובדת תחת פרוטוקול של סטנדרט איכות מחמיר לשוק מקומי ויצוא, ומוכרת מאות אלפי יחידות מוצר לשביעות רצון לקוחותיה בארץ ובעולם. אנחנו מתנצלים בפני הלקוחה על כך שנפל פגם במוצר המדובר, הנובע ככל הנראה מתקלה באריזת המוצר. נפעל בכל דרך אפשרית על מנת שמקרים מסוג זה לא יישנו ונשמח גם כעת לפצות את הלקוחה".
לפניות לכתב: avivitm@ch2news.co.il