רבים מוותיקי הזמר המזרחי בארץ מספרים כיצד צמחו מהשטח בתחילת דרכם; איך הרדיו סירב לבקשות החוזרות ונשנות, איך העיתונות והתקשורת זלזלו - אבל השטח, הקהל, עשה את ההשפעה שלו ושאר העולם היה צריך להתיישר עם המציאות שקבעו. אומנם זו לא תחילת הדרך אלא בקאמבק מפואר ואלה לא שנות ה-80, אבל הנה הדבר קם וקורה שוב, בענק. פאר טסי, גבירותיי ורבותיי. 

הצלחת האלבום החדש של טסי, "רדיו שטח", שיצא לפני כשלושה חודשים - הגיעה השבוע לנקודת רתיחה. אחרי ששיריי האלבום ובראשם "אהבה חולה" הפכו ללהיטי ענק, הזמר בן ה-38, שרבים ניבאו לו גורל של "זמר של להיט אחד" אחרי "דרך השלום", עשה שני סולדאאוטים בהיכל מנורה בתל אביב. מה שנחשב כיום, כמובן, לסמל סטטוס עבור אומן או אומנית בישראל. בעוד כשבועיים הוא צפוי להופיע גם בהיכל הפיס ארנה בירושלים. 

הקהל שאג אמש (שלישי) בהיכל. ההופעה נפתחה עם השיר "אהבה חולה", כמו טסי מציב את הרף לעצמו - להתחיל הכי חזק ומשם רק להתגבר. בקרב אלפי הנוכחים במקום, חלק סיפרו שמלווים את הזמר עוד מתחילת הדרך ואחרים שיתפו שהצטרפו לחזות בדרך שלו לאורך השנים, כשנקודת ההצטרפות האחרונה היא האלבום החדש.

"תודה על כל האמונה, תודה שגמרתם את הכרטיסים ב-20 דקות", קרא טסי בחזרה לקהל הרותח שהרעיף אהבה שהורגשה היטב בכל פינה בהיכל. "אי אפשר להתרגל לזה, אי אפשר להתרגל לזה", הוא חזר כמו תפילה. "אתם הפכתם את העולם שלי למתוקן". 

בשלב מסוים חנן בן ארי (שמקפיד להגיע להופעות של רבים מאומני ישראל ולפרגן מהצללים) הועלה לבמה על ידי טסי, אולי בהפתעה ואולי לא. יחד הם שרו את "אמן על הילדים שלי" ונתנו ניגון נוסף ל"אהבה חולה". הזמר למוד המנורות הכריז על הבמה כשהוא פונה לטסי: "כל האנשים האלה כאן מודים לך שהחזרת את המוזיקה למדינה הזאת. בלי דאווינים, בלי יחסי ציבור. רק לב ומוזיקה".