יותר מיממה עברה מאז שהתגלתה תקלת המחשבים הגדולה בהיסטוריה, ועדיין שירותים רבים ברחבי העולם מתקשים לחזור לתפקד. נמלי תעופה עדיין מדווחים על כאוס וטיסות שנדחות ומבוטלות, בנקים עדיין מנסים להתאושש מניתוק המערכות, ולדעת מומחים רבים, ייתכן שייקחו ימים רבים ואפילו שבועות עד שהתקלה תתוקן ב-100%. למרות זאת, ב"קראודסטרייק", החברה שבתוכנה שלה קרתה התקלה, לא ממהרים לקבל אחריות על התקלה.

ג'ורג' קורץ, מנכ"ל "קראודסטרייק", היה הראשון מטעם החברה שהודה שבכלל יש תקלה עולמית, בעוד שהחברה עצמה שמרה על שתיקה במשך שעות רבות. בשעות הצוהריים, שעות רבות אחרי שהתגלתה התקלה, קורץ צייץ בחשבון ה-X שלו כי "הצוותים שלנו עובדים עם לקוחות שעובדים עם 'ווינדוס'. התקלה אותרה בודדה ואנחנו מוציאים לה תיקון". המנכ"ל אף ניסה להרגיע שלא מדובר במתקפת סייבר אלא בתקלה ספציפית בחברה.

בציוץ נוסף, קורץ הביע את התנצלותו הכנה בפני לקוחות החברה, אך עד כה לא הוא ולא החברה מודים באחריות שלהם לתקלה או שהם מוכנים להסביר כיצד תקלה בסדר גודל כזה בכלל התרחשה. "החברה לא חוותה מתקפת סייבר", כתב למנכ"ל מומחה אבטחת סייבר. "החברה היא מתקפת הסייבר בעצמה". משתמש אחר כתב לו: "החברה שלך תהיה בפשיטת רגל בגלל זה".

משתמשת אחרת הציעה לקורץ שיכתוב של ההתנצלות שלו: "אני מנכ"ל CrowdStrike. אני הרוס לראות את היקף ההשבתה ואעבוד באופן אישי על כך יחד עם הצוות שלנו עד שהבעיה תתוקן לחלוטין עבור כל משתמש. אני מצטער. אנשים ברחבי העולם מסתמכים עלינו, ותקריות כאלה לא יכולות לקרות. זה נבע מטעות שבסופו של דבר היא באחריותי".

בינתיים, מניית החברה צנחה ביותר מ-15% מאז שהתגלתה התקלה. אחת התעלומות הגדולות היא העובדה ש"קראודסטרייק" שלחה עדכון לכל הלקוחות שלה בבת אחת, פרקטיקה שבדרך כלל לא נהוגה בחברות גלובליות, בטח לא כאלה שהתוכנה שלהן יושבת על תשתית קריטית. הפרוקוטול אצל חברות רבות הוא לשלוח עדכון חדש לאחוז נמוך מאוד של לקוחות, לפעמים אפילו רק אחוז מהמשתמשים, בשביל לראות כיצד העדכון החדש משפיע על עליהם. במקרה הזה, החברה דחפה לעדכון מסיבי לכלל הלקוחות בבת אחת, מה שהוביל לקריסה מוחלטת.

"קראודסטרייק" אכן הוציאה תוך שעות תיקון לעדכון הבעייתי שהיא שלחה למחשבים, אך בגלל שהעדכון הקודם יצר תקלה בתקשורת וגרם לשרתים לקרוס, אנשי ה-IT, האחראים על השרתים, היו צריכים לרוץ ולעדכן מחשב-מחשב בתיקון החדש בעצמם. לפעמים מדובר במאות אם לא באלפי שרתים כאלה, מה שגורם לכך שיכול לקחת גם ימים רבים עד שרשתות יחזרו לתפקוד מלא.