תגובת כלל ביטוח: "הרופאה שהוקלטה קבעה בשתי בדיקות שונות כי המבוטח אינו סיעודי ולכן לא ברור ממה הופתעה. למרות החלטתה המקצועית ואחרי שעיינו במכלול המסמכים והבדיקות שהיו בידינו, אישרנו את התביעה וזאת החל מנובמבר 2016. החלטה זו הובאה בפניו של המבוטח בשיחת טלפון שהתקיימה עמו. יודגש כי בימים אלה נידונה תביעה בבית המשפט והיא נוגעת לתקופה טרם פניית המבוטח אלינו. בעניין זה אנו מנועים כרגע מלהגיב".
הרופאה הודהמה: החולה לא סיעודי
זה לא סוד שחברות הביטוח לא ששות לשלם כסף למבוטחים שהופכים לסיעודיים - אך אפילו הרופאה לא האמינה שכשהגיעה לביקור חוזר אצל חולה וגילתה כי לא הוכר כסיעודי, חרף חוות הדעת שלה
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 20:02 01.10.17