מישראכארט נמסר בתגובה: "הלקוחה קיבלה שיחה חוזרת למחרת בבוקר ללא מענה מצדה. במקביל נשלחה ללקוחה הודעת SMS שמזמינה אותה לפנות אלינו. כמו כן היא קיבלה שובר פיצוי לתיקון החוויה".
כך מזלזלות חברות האשראי בלקוחות
מבדיקה מיוחדת של חדשות 2 וארגון אמון הציבור עולה שמוקדי השירות של חברות האשראי מתקשים לתפקד וזמני ההמתנה בהם ארוכים ובלתי נסבלים. זה גם המקום להזכיר שהבנקים הם הבעלים של חברות האשראי, חברות שמרוויחות מאות מיליוני שקלים בשנה - אז לאן הולך הכסף?
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 20:07 13.11.16