מבזק בינלאומי נמסר בתגובה: "אנו מצרים על המתואר בפוסט, אשר אינו מייצג את מדיניות החברה. צר לנו על שהלקוחה לא עודכנה במהלך השיחה על האפשרויות הנוספות והרבות אשר עמדו לרשותה ליצירת קשר עינו, לרבות פנייה באמצעות דואר אלקטרוני, טופס פנייה מקוון וצ'ט בפייסבוק. אנו נדאג ללמוד מכך ולחדד זאת כמובן להבא".
מדוע סירבו לתת שירות ללקוח חירש?
עוד מקרה של אטימות מקוממת מצד חברה גדולה כלפי בעלי מוגבלויות: דפנה ודורון, בני זוג שהתחברו לאינטרנט של בזק בינלאומי, התקשרו לשירות הלקוחות וביקשו לטפל בתקלה בראוטר. בבזק בינלאומי לא הסכימו לתת שירות לדורון רק בגלל שהוא חירש. והתעקשו לנהל איתו שיחת טלפון
תכנית חיסכון
|
חדשות |
פורסם 20:41 21.12.16