מלשכת הפרסום הממשלתית נמסר בתגובה כי היא "מתנערת מאופן הפרסום שכמובן אינה על דעתה. למשרד הפרסום אין קשר ישיר למלהקת. התקציר שהועבר על ידינו דרש ללהק מגוון שחקנים הנותן ביטוי לכלל האוכלוסיה. התקציר נוסח ע"י המלהקת והשתמש במילים שעיוותו את כוונת הלשכה".
דרישת ליהוק: "לא אשכנזייה"
הפרסומות שאתם רואים לא פעם על מסך הטלויזיה מנציחות סטריאוטופים עדתיים מקוממים. עכשיו נחשף מסמך שמראה בדיוק איך עובד הליהוק לפרסומות האלה שחלקן מופקות במימון המדינה
עמרי ברק -ישן
|
חדשות |
פורסם 20:41 05.07.15