תגובת חברת Gett: הטענות בדבר אי זמינות אינן תואמות את נתוני המערכת. הינה החברה היחידה בישראל שנהגיה אינם גובים דמי הזמנה טלפונית למעט בסופ״ש בו היצע המוניות נמוך באופן טבעי. כל פעולה שאינה תואמת את נהלי החברה מטופלת באופן פרטני.
עוד סיבוב בקרב של נהגי Gett
העמלות השמנות שגוזרת אפליקציית המוניות Gett על חשבון הנהגים מתגלגלות לעיתים אלינו הצרכנים. בנוסף, בגלל שיותר ויותר נהגי מוניות מצמצמים את שיתוף הפעולה עם האפליקציה כמות המוניות יורדת וזמני ההמתנה - גדלים
לי נעים - לא לשימוש
|
חדשות |
פורסם 20:13 11.04.16